Nu Online
Momenteel zijn er 384 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

clown huren of niet??

1-10-2012 13:00:57
Hoi;

Ik ben aan het twijfelen om een clown te huren?
Wij trouwen om 11u voor het stadhuis en om 16u voor de kerk.
Daartussen gaan we iets eten en foto 's nemen.
We hebben die dag 3 bruidskindjes + (1 tje die nog te klein is om voor te lopen )
De tijd tussen het stadhuis en de kerk vind ik persoonlijk lang voor die mannen dus dacht ik aan een clown ofzo
Wat zouden jullie doen, een speelplein is er niet en ja in oktober kan het ook wel slecht weer zijn...
Alle tips zijn welkom

viki
18-10-2013
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 502

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik4-10-2012 15:57:25

Hey viki, wij hebben zelf een zoontje van 4, en wij doen 's middags een kindertrouwfeest. Hierop zijn alle kindjes van vrienden en familie uitgenodigd, zo'n 20 in totaal. We hebben een clown/ballonartiest die komt, voor 2u. Dit kost ons om en bij de 200 euro. Je vindt het waarschijnlijk wel goedkoper (wij wilden per se hem), maar hou er rekening mee dat het best prijzig kan zijn. Wij halen er echt alles uit omdat het best een hele bende is, maar ik weet niet of dit voor 3 kindjes de moeite zal zijn. Succes met de beslissing :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...