Terug naar overzicht
Er bestaan alvast gratis tickets. Wij hebben er ontvangen voor de vrijdagavond van de feestzaal die we reeds hebben geboekt. Dus als je ergens een van de standhouders kent (of geboekt hebt), kun je het misschien eens naar vragen.Groetjes Evelien
Beste, Ik ben een standhouder op de beurs in Brugge. Ik heb nog enkele gratis kaarten. (Deze zijn enkel geldig op vrijdagavond) Als je wil kan ik er gerust opsturen. Stuur je gegevens door naar info@trendytrouwen.be . Groetjes Trouwbeurs Avelgem
Ik kan mis zijn maar is het niet 12 , 13, 14 oktober trouw beurs en niet volgend weekend??groetjes
Ze zijn op! Ik heb er wel nog voor Trouwbeurs Avelgem Groetjes Trouwbeurs Avelgem
De trouwbeurs is op 12-13-14 oktober als ik me niet vergis!
Inderdaad weekend 12 - 13 & 14 oktober.
Heel vriendelijk voor de tickets voor vrijdagavond maar wij moeten van gent komen en dat is niet haalbaar. Niemand tickets voor zaterdag en of zondag? Groeten
Beste Finley, Gratis tickets bestaan niet voor zaterdag en zondag. We krijgen er als standhouders, enkel maar voor vrijdagavond. Groeten Philippe
Bedankt voor de reacties. De vrijdag kunnen wij helaas niet komen. Toch bedankt!
Heeft er nog iemand 2 gratis tickets voor vrijdagavond of iemand die ons eraan kan helpen aub? Wij zouden graag eens komen.