Terug naar overzicht
bij mij droegen ze een bordje "ga opzij ,hier komt de bruid"
Wij hebben ook een bruidsjongen van 4 jaar dan en willen ook een bordje 'met hier komt de bruid' laten dragen... of je kan die van 4 misschien het karretje laten voorttrekken met die van 22 maanden in, en terwijl kan die bloemen strooien ofzo...
Wij hebben twee bruidsmeisjes,De jongste is ook het petekindje van mijn vriend en die zal de ringen geven.wij hebben geen klassieke offerande gekozen, maar we gaan met een wensboom werken en de kindjes zullen dan de wensen aan de boom hangen.En ze gaan samen een tekstje voorlezen in de kerk (ze zitten wel al in het eerste en tweede leerjaar en hun mama gaat het hen vanbuiten leren).Je kan bijvoorbeeld hen in de kerk een tekening laten maken rond jullie thema en dan dat gebruiken in de dienst.In inderdaad in het binnenkomen dat het kindje van vier een karretje voortrekt met het kleinste.
hallo, ik ga ook eventjes meevolgen, wij hebben ook 3 kidseen zoontje van 7 jaar, een zoontje van 5 jaar (tegn dan)en een dochter van dan in april een jaar Ik dacht ev. een bolderkar te gebruiden voor de dochter, en deze te laten trekken door 1 van de broers, en de andere heeft een knuffel vast met de ringen; of iets met de ringenKan ook zijn dat ik ze beide ga laten trekken, en de ringen bij de dochter in de bolderkar ofwel bij de getuigen.Gaan we tegen dan nog moeten bekijken, want als de dochter tegen dan kan stappen, zou ik graag hebben dat ze meestapt, met eventueel een trekdiertje en daaraan de ringen.Kellyx
kga dit ook even volgenvolgend jaar stappen we ook in het bootje...we zijn een samengesteld gezin,ik heb een dochter van 4 en een zoon van 6,men vriend heeft een dochter van 7 en een zoon van 5we weten alleen al dat de jongste dochter de ringen zal dragen bezorgen op een kussentje..voor de twee oudste hadden we gedacht van de mensen een beetje mee te ontvangen in de feestzaal ofzo...dat bordje vasthouden lijkt me ook wel leukalle leuke suggesties zijn welkom :)
Dank u wel allemaal Dat bordje lijkt mij ook wel mooi en ga ik zeker onthouden...Nu wat betreft het karretje voortrekken ,ik zou niet eens weten waar je zo een karretje vind? En zou ik de zoon van 22 maand niet laten stappen dan? groetjes Iris
hallo allemaal,wij hebben ook drie zoontjes en wij gaan na het gemeentehuis de kids duiven laten los laten. Mijn pa is duivenmelker en ga voor elk kindje een duivenmandje bezorgen. Ook eentje de ringen laten dragen en we gaan ze de bellenblazers ook laten uitdelen. Maar idd ook een goed idee "ga opzij,hier komt de bruid.En mss op het feest ze een dansje laten doen voor de papa als verassing.groetjes Betty