Terug naar overzicht
Onlangs gefeest ... kan eigenlijk niets negatief zeggen over de zaal, eten is lekker en meer dan voldoende, er zal niemand met honger van tafel gaan, dat kan ik je op een briefje geven.
B.En de zaal zelf mooi niet mooi? vriendelijk personeel?
Mooi dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Zaal heeft wel iets, maar ik zou het bestempelen als een "klassieke" feestzaal. Ga eens op hun website kijken misschien.Personeel ... mensen waren in alle geval erg behulpzaam toen ik een grotere tafel nodig had om de discobar op te zetten. Kan ik niets verkeerd van zeggen eigenlijk.
@ BWelke dj plaats zijn discobar nu op een tafel van de zaal ?Ik dacht dat jij met je grote smoel hier op deze site toch wel een discobarmeubel had na zovele jaren dj of niet ?Dj Loeken
Ik weet van De Snip dat alles er altijd tiptop in orde is. Geen omhooggevallen gedoe, maar correct, vriendelijk en lekker eten. De zaal zelf is , zoals iemand hierboven zei, een gewone klassieke feestzaal..mooi maar eerder gewoontjes. Ikzelf ben er al enkele keren geweest voor een koffietafel na een begrafenis, dus voor ik associeer De Snip daar altijd mee :), maar eigeljik is dat nergens voor nodig.Succes met de zoektocht!
Ik ben er al enkele keren geweest; lekker eten, voldoende drank, ..Goede service.. maar NIET vriendelijk.. Enkele obers lopen precies af te tellen en reageren bij vragen soms nogal bot..