Terug naar overzicht
Ik heb een vriendin (die modeacademie heeft gedaan), gevraagd om voor mij een kleed te ontwerpen. Ik heb haar wat voorbeelden gegeven van wat ik leuk vind en daarmee gaat ze aan de slag. Zij tekent de patronen zelf en die worden dan een een naaister bezorgd die het kleed zal maken. Zaterdag krijg ik de eerste schetsen te zien...Het lijkt me dus zeker te doen om een naaister te vragen een kleed na te maken, maar dan heb je wel een patroon nodig (tenzij die naaister ook patronen kan tekenen natuurlijk).
Ik vind dat een heel mooi kleedje! Inderdaad best eens gaan passen of het op jouw lichaam ook zo mooi past. Heb geen idee of dit nu een moeilijk kleedje is of niet. Je kan natuurlijk met deze foto eens naar een outlet gaan en vragen of ze iets in die stijl hebben. Misschien past het dan ook in je budget en ben je zeker. Als je naaisters bezoekt is het ook handig als je al jurken van hen kan zien in dit genre. Je hebt zo wel goedkope winkels in Antwerpen of Gent van buitenlandse dames die feestkleding maken maar ik heb geen idee van hun kwaliteit...
Mooi hé die jurk :-) Eerst zien of ik ermee sta en dan ga ik opzoek naar eventueel een naaister.