Terug naar overzicht
Heb je foto's van de dingen die je bezit? Ben geïnteresseerd in witte slingers, ballonartikelen, witte linten en de 2 grote witte strikken. Eventueel ook in het gastenboek, afhankelijk van de prijs. Bedankt! Groetjes, Sofie en Etem
ik zou ook graag wat foto's zien als het mogelijk is. Heb vooral veel interesse in glazen vaasjes, theelichthouders, gastenboek en balpen...Heb je toevallig ook een enveloppedoos nog?deborina3@hotmail.commerci
Heb je foto van de rozenblaadjes? En hoeveel zou je er nog voor vragen?
hey sofieals je je e-mail adres geeft stuur ik het even door ;)grts evy
Hey! Van de diverse glazen snoeppotten zou ik graag wat meer info krijgen (alinedbacker@hotmail.com). Thx!
Sofie.vandyck90@hotmail.com Bedankt!
http://nl.kapaza.be/vi/67730898.htm?ca=2_shier staan al enkele foto's op ;)
Hey anke kan je mij je e-mail adres doorsturen dan mail ik jou :)
anke.van.den.broeck@telenet.be :)
Ik wil ook wel eens kijken! lizemeynen@hotmail.com
Naar mij mag je de foto's ook even doorsturen als je wilwendy.mannaert@telenet.begrs
een deel foto's staan op de volgende site; http://nl.kapaza.be/vi/67730898.htm?ca=2_s
Kan het zijn dat ik nog geen mail heb gehad?
Hoi,Heb je een foto van de 2 grote glazen bollen?vv@groterm.bewat is je prijs en vanwaar ben je?Groetjes
Hey,Ik ben geïnteresseerd in de glazen vaasjes en theelichthouders, de papieren lampionnen en de snoeppotten. Uiteraard afhankelijk van de foto's en de prijs de je ervoor vraagt. Kan je meer info sturen naar: liesbeth_desmet @ yahoo . comgroetjes,Liesbeth
Hey Anke,de rozenblaadjes zijn al weg. Hoi viki, ik ben van Neerpelt :) Welke glazen bollen bedoel je? Hey Liesbeth, dat is allemaal al verkocht. Ik heb nog maar een paar dingen over.... Grts evy
Hallo bruidjes en gommetjes:hieronder de lijst wat ik nog heb:- 48 ronde glazen vaasjes (niet gebruikt)- 1 witte rotan vlinder- 1 wensballon- 6 roze plastic bloempotten- 18 witte menukaart- of fotohouders- 1 doos met geponsde roze strooisel vlinders- 1 doos met geponsde witte strooisel vlinder- 1 plastic etalagere roos met witte bolletjes- diverse roze plastic en kartonnen tafellakensZo dit was het :)Veel succes met de voorbereidingen!grts evy