Nu Online
Momenteel zijn er 638 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lingerie Poirier

2-10-2012 18:06:25
Als je uw trouwkleed koopt waar ze geen lingerie aanbieden, waar kan je dan de lingerie van Poirier vinden? Helpen ze u verder in een bruidswinkel waar je alleen de lingerie wilt kopen en geen kleed? Is dat niet heel raar?
Of doen ze daar niet moeilijk over?

xxx

Katrien
1-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1076

mona
27-7-2013
 Meld misbruik2-10-2012 18:27:11

Als ik een winkel had, zou ik verkopen wat ik verkopen kon hoor. Als iemand alleen lingerie wil kopen of anders niets, dan verkoop met plezier alleen die lingerie, dat zijn dan toch wat centjes in de pocket in plaats van niets. (Maar ik heb geen winkel, misschien houden sommige winkeliers er een andere logica op na.)

jkjkd
20-7-2013
 Meld misbruik2-10-2012 20:45:21

ik zit met net dezelfde vraag, dus blijf dit volgen

mona
27-7-2013
 Meld misbruik3-10-2012 8:37:48

Het even gaan vragen kan geen kwaad hè. Een nee heb je, een ja kan je krijgen. En ik vermoed dat je wel een ja zal krijgen.

vanessa
29-3-2013
 Meld misbruik3-10-2012 18:52:48

hoi
ik heb mijn trouwkleed gekocht in de winkel van linea rafaelli te Brugge,zij wist me te vertellen dat zij samen werken met een lingerie winkel in de zelfde straat dus komt het erop neer als je effectief gaat passen de lingeriewinkel je maat komt opmeten van bh en enkele modelletjes gaat halen om te passen ,zit je smaak er niet bij loopt ze trug achter andere tot je je gedacht vind!ik vind dit fantastisch en ga zeker gebruik maken ervan als mijn kleed binnen komt in januari!!
veel succes

kelly

Meld misbruik10-10-2012 21:48:42

Hallo Toekomstige Bruidjes,

Ik heb in mijn winkel de lingerie van poirier te koop! Jullie zijn zeker welkom! Wel even telefonisch een afspraak maken.

Groetjes,
kelly la tiara
www.latiara.be

Katrien
1-6-2013
 Meld misbruik10-10-2012 21:53:36

Heeft u alle modellen in stock of moeten deze besteld worden? Ik vind het namelijk niet leuk om iets te bestellen uit een boekje...
En voor mij is uw winkel toch wel een uur rijden :-)

Bedankt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...