Terug naar overzicht
Als ik een winkel had, zou ik verkopen wat ik verkopen kon hoor. Als iemand alleen lingerie wil kopen of anders niets, dan verkoop met plezier alleen die lingerie, dat zijn dan toch wat centjes in de pocket in plaats van niets. (Maar ik heb geen winkel, misschien houden sommige winkeliers er een andere logica op na.)
ik zit met net dezelfde vraag, dus blijf dit volgen
Het even gaan vragen kan geen kwaad hè. Een nee heb je, een ja kan je krijgen. En ik vermoed dat je wel een ja zal krijgen.
hoiik heb mijn trouwkleed gekocht in de winkel van linea rafaelli te Brugge,zij wist me te vertellen dat zij samen werken met een lingerie winkel in de zelfde straat dus komt het erop neer als je effectief gaat passen de lingeriewinkel je maat komt opmeten van bh en enkele modelletjes gaat halen om te passen ,zit je smaak er niet bij loopt ze trug achter andere tot je je gedacht vind!ik vind dit fantastisch en ga zeker gebruik maken ervan als mijn kleed binnen komt in januari!!veel succes
Hallo Toekomstige Bruidjes,Ik heb in mijn winkel de lingerie van poirier te koop! Jullie zijn zeker welkom! Wel even telefonisch een afspraak maken.Groetjes,kelly la tiarawww.latiara.be
Heeft u alle modellen in stock of moeten deze besteld worden? Ik vind het namelijk niet leuk om iets te bestellen uit een boekje...En voor mij is uw winkel toch wel een uur rijden :-)Bedankt.