Terug naar overzicht
Geweldiiig! :)
Het lijkt wel een officiële trailer van een film!Zo leuk. Dit is écht iets wat mijn ventje ook vree wijs zou vinden...Supertof!En mooie momenten van jullie dag!Het zag er een mooie dag van!!!
Heeel mooi gedaan! :)Echt, een tof idee...
Super gedaan!
MOOI!!!
In één woord: SUPER!
in 1 woord PRACHTIG!
Super!!!!!!!Echt leuk!! Helemaal mijn ding!
heel mooi gedaan.Jullie zagen er schitterend uit!super!!
Proficiat!Heel mooi! Super!!!
Super mooi!!! Komt uw kleed van jpc? Ik denk dat wij naast elkaar hebben gestaan dan :-) ik had mijn eerst pas, ergens in augustus! Proficiat met jullie huwelijk, het zag er super uit!
FANTASTISCH
Hey Lieselotte! Goh ik weet het niet meer zo goed, ik zat natuurlijk zo vol adrealine ;)Ik zie ook geen foto van je dus een beetje moeilijk zo :DHeel veel succes nog met de voorbereidingen!Ik heb ook zo genoten, het gaat zo snel!!Liefs x
Super leuke trailer! Dat smaakt naar meer. Je zag er stralend uit!Zijn jullie toevallig getrouwd door diaken Marc Vanderauwera?
WAW
Suuuuper leuk!!! Origineel! Dikke proficiat en geniet ervan!
Sjieke dinges! Wat een prachtige zaal ook! Tevreden van? Waar is dat ergens?
Oh geweldig!!Jullie zagen er fantastisch uit! Prachtige jurk in combinatie met de sluier...heel mooi!!De zaal zag er ook fantastisch uit!Dikke proficiat!!groetjesSandra
heel mooi!prachtig kleed ook!
Hey Fien, Ons feest was in Schilde het 's Graevenhof.Het was voor ons een TOPfeest, het eten en service waren bangelijk!En als horecakoppel zijn wij echt kritisch dus dan weet je het wel ;)Wij hebben de huis dj niet genomen omdat ik daar al negatieve commentaar over had gehoord!Veel liefs Stephanie
supermooi!!zowel het filmpje als hoe jullie eruit zagen
WAUW, super leuk filmpje gewoonweg. Je zag er ook echt schitterend uit!
amai prachtig !!!
Bedankt de videoclip staat er ondertussen ook op :) alleen vind hem nogal op de trailer lijken. Volgende week heb ik eindelijk heel de dvd en komt ook on line te staan voor de liefhebbers :) Liefs