Terug naar overzicht
Leuk! Da zou ik al nie moeten doen me mijn ventje.Schoon kleedje ook!PROFICIAT met jullie huwelijk.
Supertof! Proficiat met jullie huwelijk!
Oh waw leuk! Wij volgen nu het 2e jaar Ballroom & latin bij Jaybees :-) Hebben jullie Steven gehad voor de openingsdans? Mooie disco :-)Dikke proficiat met jullie huwelijk! Geniet er nog van!
Oh, toch leuk als je de gasten kan verrassen met de openingsdans é :-)!Wij hadden een slow, maar ook een aantal figuren er in...een voor velen onbekend liedje...en naar t schijnt veel traantjes in de zaal tijdens de dans van ontroering = missie geslaagd :-)!Super goed gedaan van jullie!!Geniet nog maar goed na ;-)!groetjesSandra
Leuke openingsdans! Hier nog eentje die dat met haar ventje niet zou moeten doen .Proficiat en nog veel geluk in de toekomst!
Hoi,dankjewel voor de reacties! Mijn man stelde eigenlijk zelf voor om te gaan dansen, hij wou niet de typische slow! In het begin moest het er in komen, maar na de 2de les was hij al volledig mee!We hebben les gehad van jessica, ze deed dit supergoed! Op 3,5 lessen kenden we onze dans!GroetjesKarolien