Terug naar overzicht
Mijn vriend (verloofde nu dus he) is van Hoogstraten en ik van Sint-Niklaas. Dus we zochten ook een zaal in de omgeving van Brecht. Heb jij enig idee waar ik info over het molenhof kan vinden?
Hey Sara,ikzelf ben van Hoogstraten en mijn vriend (verloofde) van Antwerpen. Uiteindelijk hebben we niet gekozen voor het Molenhof in Brecht, maar voor het Molenhof in Ravels. Zijn wel eens gaan kijken in Molenhof in Brecht en hadden daar zelfs een optie op. Zijn ook heel vriendelijke mensen daar, maar toen we naar een aangeklede zaal mochten gaan kijken (toen die dus klaar stond voor een feest) vonden wij ze nogal ouderwets aangekleed. Heb er zelf nog nooit gefeest, maar hebben het eten van het feest dat toen zou plaatsvinden ook mogen bekijken en zag er wel lekker uit. Wij hebben uiteindelijk zelf voor het Molenhof in Ravels gekozen. Veel mensen van Hoogstraten feesten in deze zaal. Prijs-kwaliteit zijn ze echt wel héél goed! Het is ook een hele mooie zaal, ze heeft langs de binnenkant een beetje weg van een oude schuur. Het eten zou daar ook fantastisch zijn en het zijn ook hele vriendelijke mensen. Wat wij zelf ook nog mooie zalen vonden, maar uiteindelijk niet gekozen hebben, is Den Bakker in Rijkevorsel. Deze zaal is perfect voor een avondfeest van 150 man, maar meer mensen is moeilijk. Hof Ter Smisse in Hoogstraten is ook héél mooi en viel qua prijs, tov sommige andere zalen, ook nog mee. Alleen vonden wij de dansvloer daar te klein daar wij met heel veel volk zitten. Verder is de E10 hoeve aan de afrit van Brecht mssh ook nog wel een optie voor jullie? Ben daar zelf nog nooit geweest en ken dus ook wel hun prijzen niet (denk dat dit wel ietsje duurder is)Veel succes met je zoektocht in ieder geval!!!groetjes Ann
Hoi,Ik zie dat het al een tijdje geleden is dat jullie over het Molenhof getwijfeld hebben om het feest daar al dan niet te doen. Hebben jullie je feest daar nu gegeven? Zo ja wat vonden jullie er van? De zaal? Foto's?Wij gaan volgend jaar trouwen, datum is een beetje afhankelijk van de mogelijke data voor een feestzaal.Alvast bedankt voor je reactieGroetjes Caroline