Nu Online
Momenteel zijn er 538 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Heel originele bedanking voor ouders

2-10-2012 22:19:53
Hallo allemaal

Onze dag zit bijna volledig in elkaar, behalve 1 ding! De bedanking voor de ouders. Mijn zus heeft 3 jaar geleden een houten kist afgegeven met hun foto in gegraveerd en 2 flessen wijn in. Nu zoek ik ook iets origineels.. Kan er mij iemand helpen???

Groetjes Stephanie

Stephanie
31-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1386

tima
8-9-2012
 Meld misbruik2-10-2012 23:40:02

kweet niet of je het origineel vind maar wij hebben gegraveerde champagne glazen gegeven . bij brianto kan je zelf je tekst doorgeven. mijn stiefmoeder was er superblij mee kijk anders eens op de site staan veel gegraveerde dingen op miss is er wel iets tussen die goed bij hen past ik en mijn stiefmoeder drinken altijd samen champie of cava dus was wel passend

tima
8-9-2012
 Meld misbruik2-10-2012 23:42:52

oh ja juist een mail gekregen van herinering op linnen en daar hebben ze nu eencavas met een collage op miss wel leuk om er een te maken met jullie jeugd foto's of zo http://www.herinneringenoplinnen.nl/effecten

robine
31-8-2012
 Meld misbruik4-10-2012 19:51:04

Hoi,

wij hebben een boekje laten maken bij de fotograaf met onze 10 mooiste foto's is (zat wel in de prijs bij inbegrepen) en dan op de feest zelf bos bloemen afgegeven.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...