Terug naar overzicht
Hey ik heb hier ook een maatje meer en in de winkel waar ik ben gegaan hadden ze ook jurken voor een maatje meer!!! Nu zat toevallig mijn jurk dat ik mooi vond daartussen is 2 delig en dat stopt eigenlijk veel weg ;-), maar heb ook andere jurken aangehad dat totaal mijn maat niet waren!!! De verkoopster heeft dan gewoon de jurk achteraan open gelaten en vast gehouden zodat ik het toch kon zien als ik ze aanhad!!!!Dus veel succes met je eerste pasbeurt!!!
Ik heb ook een maatje meer, maar ik denk dat je u absoluut geen zorgen moet maken hoor meid! Je zal zeker u droom kleed vinden!
idem hier, mijn eerste winkel ging super goed, zaterdag de volgende en ik hoop op dezelfde super ervaring ! veel plezier !
Oh super bedankt dames! Ik voel mij al veel geruster. Iedereen kijkt daar naar uit en ik stelde het telkens uit omwille van de schrik! Ik hoop dat ik ook mijn magische jurk kan vinden!!
Hallo,Je hoeft je inderdaad geen zorgen te maken. Hier ook niet echt een standaardmaatje madam hoor en ik heb uiteindelijk ook met veel plezier kunnen passen. De meeste winkels zijn er wel op voorzien op onze rondingen :)Groeten,Nellie
Hallo Emelie,Een dikke proficiat nog aan jou en Wim :-), ik ben een collegaatje van Wim in Lanaken. Ooooh 2 Otika huwelijken in bijna een maand. Super !!! Ik ga ook binnen 2 weken passen en heb ook totaal niet de standaardmaten, maar dat komt allemaal wel dik inorde. We gaan stralen :-). Fijn, dat we zo elkaars trouwplannen/ vreugde en zorgen kunnen delen.Groetjes daar.Lore
Dag Lore, Amai kleine wereld op dit forum! Eerst en vooral proficiat met jullie toekomstig huwelijk! Lukt het plannen wat? Bedankt voor je geruststellend woordje. Ik heb er al wat meer hoop op! Iedereen kijkt uit naar de jurk, ik ook maar het passen... Nu ja binnen een dikke week weten we al meer en hebben we DE jurk misschien al gezien! Veel succes nog en we horen elkaar hier nog wel hé! Hou mij op de hoogte! groetjes ook van Wim!
Paniek voor niets ;-) ik ben gisteren aan de gevreesde bruidsjurkenjacht begonnen... En hij is gisteren gestopt! Ik had toch nog steeds shrik en had een slapeloze nacht met als resultaat barstende koppijn... Maar ik kwam in de winkel toe en voelde mij direct op het gemak bij de verkoopster. De 1ste 2 kleedjes waren echt mijn ding niet en ik voelde de ontgoocheling bij mijn moeder en mezelf... En dan het derde.... en het was hem! Het wauw gevoel was er! Ik heb in totaal misschien een kleedje of 6 gepast laar de derde was hem!! Ik ben zoooo gelukkig! Paniek voor niets! Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik zo'n mooi kleed gevonden heb! Dus dames bedankt en succes voor de bruidjes die nog bezig zijn met de zoektocht!
Ooh dit is tof om te horen veel succes nog!!
Ooooh Emelie, wat leuk voor je. Ik ben zondag en maandag aan mijn zoektocht begonnen. Ik heb 3 winkels gedaan en twijfel mij een ei :-). Het is ongelofelijk moeilijk. Zooooo spannend voor je... Welke merk is het geworden? Verklap je al het model :-). Super blij voor je gaat STRALEN!!!!!!!!!!