TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
soetje
16-9-2006
|
26-9-2006 10:24:11
hoi lobke,
Misschien een ander voorstel: als eretafel jullie met de ouders, (grootouders?) en de getuigen en dan de broers en zussen over de rest van de tafels verdelen...? xxx
|
|
pascale
14-4-2007
|
26-9-2006 10:30:18
hey, Ik zou het eens vragen aan de zaalmeester.deze is dat gewend en zal jullie wel op ideeên brengen. Veel succes, groeten van Skally
|
|
Lieve
1-9-2006
|
26-9-2006 10:59:18
Hey,
wij hebben het nog anders gedaan. Michael heeft een groot gezin én zijn ouders zijn gescheiden en opnieuw getroud, mét als resultaat stiefbroers...
's Middags hebben we een tafel gemaakt met ons, getuigen en ouders (6 stuks dus), een tafel grootouders en een tafel broers en zussen.
's Avonds hebben we de eretafel samengesteld met onze beste vrienden. De ouders vonden het leuk om bij hun eigen vrienden enzo te mogen zitten. Sommige mensen vonden het vreemd, maar iedereen vond het nadien gezien heel erg leuk.
Groetjes, Lieve
|
|
Anneleen
5-8-2006
|
26-9-2006 11:53:58
Ik zou gaan voor de grote tafel. Wij hadden ook een tafel van 18 man, met getuigen, ouders en broers en zussen. Zo geef je niemand het gevoel "er niet bij te horen" of "afgezonderd te worden". Ik wilde ook niet alleen de ouders en grootouders bij ons aan tafel, jonge mensen zorgen toch nog voor meer sfeer aan tafel.
Als je familie ermee akkoord gaat, kan je natuurlijk ook, zoals Lieve voorstelt, bij je vrienden aan tafel zitten. Maar dan moet je zeker zijn dat iedereen zich daar comfortabel bij voelt ;-)
|
|
Miriam
28-10-2006
|
26-9-2006 14:37:37
Hoi,
Wij hebben een beetje een gelijkaardig probleem. Onze eretafel zou (met ouders, broers en zussen) op 18 man komen. Wij vonden dit eerst geweldig leuk, maar in de zaal deden ze moeilijk. Wij kunnen dan enkel een reeks rechthoekige tafels nemen, en dat is minder gezellig dan een ovale tafel. Bovendien is het dan moeilijk om de tafel centraal te plaatsen. We twijfelen dus ook nog... Onze ouders staan erop bij ons te zitten, dus waarschijnlijk wordt het ofwel de lange tafel (tegen de zaal in) ofwel een eretafel met ons, de ouders en de grootouders.
Vraag misschien eerst eens in de zaal hoe zij dat zien zitten?
Groetjes, Miriam 28/10/2006
|
|
Debra
11-8-2006
|
27-9-2006 7:22:46
Hoi,
Wij hadden ook een grote eretafel en dat was geen enkel probleem! Ik zou wel de ouders en grootouders aan de tafel laten zitten hoor, voor hen is dit ook een grote dag! Mss kan je de getuigen, als het geen broers of zussen zijn, aan een andere tafel zetten! Dat zijn er dan al 2 minder. Maar vraag dat eerst eens aan de feestzaal.
Veel succes met de zoektocht naar de perfecte eretafel.
Debra Reeds 47 dagen getrouwd
|
|
Clarisse
17-9-2007
|
29-9-2006 22:30:37
Wij zitten met hetzelfde probleem. We zouden met 24 personen zijn.Wij twijfelen dus ook nog. Eventueel alleen wij en de getuigen,want het zijn onze beste vrienden dus dat wordt leuk. En dan moet je ook geen splitsing maken tussen ouders en zussen of broers. Mijn idee is dat je met 24 man aan tafel met teveel bent;Je praat dan toch alleen maar met de dichtsbijzittende. Ik heb het onlangs ergens anders gehad en op het einde van het feest had ik alleen maar met een 6-tal personen rond mij gesproken en met de rest geen kans gehad,dus dan verdeel je de tafel al evengoed in 2 of 3. Aan de andere kant is het voor de ouders ook belangrijk om bij hun kinderen te zitten. Moeilijke keuze dus,...
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|