TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
mona
27-7-2013
|
4-10-2012 9:28:53
Die namen komen regelmatig voor op dit forum. Als je de zoekfunctie gebruikt ga je zeker topics met ervaringen terugvinden.
|
|
Nancy
19-5-2012
|
4-10-2012 10:35:49
Mijn kleedje komt van Youniek. Superservice!!
|
|
jamina
31-8-2012
|
4-10-2012 13:19:54
Mijn trouwkleedje kwam ook van bij youniek! super tevreden :-) heb mijn kleedje volledig zelf laten maken, keuze stof, keurze kleur, keuze model, alles... en het zag er perfect uit (vond iedereen)
|
|
Jessica
7-7-2012
|
4-10-2012 15:39:29
Hey Sarah,
Ik heb ervaring met beide winkels, want heb ze ook beide gedaan. Ik ben eerst eens bij Claire de femme langs geweest en nadien bij Youniek. Op de site lijkt het of Claire de femme een veel uitgebreidere collectie heeft, maar eens in de winkel lijkt alles wat meer op elkaar geplakt, je krijgt dan ook gewoon het boek met alle kleedjes en daaruit moet je er 10 kiezen. Die nemen ze er dan uit en die ga je dan passen. De verkoopter was vriendelijk maar wel heel direct ik moest onmiddellijk zeggen of het een ja of neen was, de kleedjes die ik koos waren me meestal te klein (heb maat 38 -40 dus toch niet zo overdreven) en de rijg werd niet steeds volledig gedaan of het werd met een losse klem vast gezet. De kleedjes waren wel héél mooi en ik had direct twee favorieten. De verkoopster is wel geen extra kleedjes gaan bijhalen en buiten die 10 heb ik er dan ook geen meer gepast (heb wel even rondgekeken maar dat was pas als mijn pasmoment over was). De retouches zijn daar niet inbegrepen en gezien mijn frans niet echt goed is, merkte ik snel dat ik wat moeilijkheden had met uit te drukken wat ik juist wel of niet goed vond aan een kleedje.
Wat Youniek betreft, had ik eerst wat schrik dat er nogal 'weinig'keuze was...ik had me ook niet direct aan een man verwacht die me zou helpen. Ik mocht eerst rondkijken in de winkel en uitkiezen wat ik wilde passen. Na 2 minuutjes voelde ik me helemaal op mijn gemak, elk kleedje paste en werd volledig geregen, ik mocht ook in de winkel gaan kijken hoe het er in het daglicht uitzag en of het makkelijk bewegen was. Hij kwam ook zelf met voorstellen (ging kleedjes bij halen) niets was te veel. In november heb ik besteld en in januari was mijn kleedje al binnen, een klein probleempje werd geheel opgelost. Mijn bestelde schoenen vertoonde een vlekje, ze zeiden zelf onmiddellijk om de schoenen terug te sturen en er nieuwe te bestellen. En ook daar had ik 2 favorieten.
Het was uiteindelijk een moeilijke keuze en het kleedje bij Claire de femme was echt een grote kanshebber, maar ik heb uiteindelijk toch gekozen voor het kleedje van Youniek (combi van prijs, aanpak, communicatie...en het feit dat ik bij claire de femme bij elk kleedje een hoepelrock diende te dragen) In elk geval veel plezier, geniet ervan en waar je ook kiest, zowiezo zal je een prachtig kleedje hebben!
|
|
sarah
20-7-2013
|
4-10-2012 17:30:44
Ja Jessica , daar had ik ook al bang van .. Dat frans he !! Heb nu wel iemand gevonden die 2talig is en wilt meegaan :-) Dat maakt het ietske gemakkelijker. Ik heb ook al veel goed sgehoord van Youniek . Heel vriendelijke mensen en zo . Aan de telefoon toch ook :-) Ben eens benieuwd.
|
|
krista
9-8-2013
|
16-10-2012 13:27:28
hallo, hoe is het meegevallen bij youniek? ik ga er overmorgen passen? ... ik ben eens benieuwd heb ook wel kriebeltjes ;-) ik weet wat ik wil en hoop niet teveel winkels te moeten doen... groetjes
|
|
sarah
20-7-2013
|
16-10-2012 17:09:16
Hey Krista,ja hoor bij youniek was het super goed meegevallen. Ik verschrok ook wel eerst, je wordt verwelkomt door een man en die doet dan een praatje met wat voor kleedje je wilt en zo en dan komt de vrouw . Heel vriendelijk echt waar . Maar er is zeker veel keus , en het leuke is dat je aan elk kleedje aanpassingen kan doen. Ik heb toch al een kleedje gezien wat mij aanstaat . Ik ga nu nog afwachten tot zaterdag dan heb ik nog een afspraakje . En dan zal ik moeten kiezen denk ik . Ik denk dat ik het toch al weet hoor :-) Maar je weet nooit !! groetjes
|
|
kelly
13-7-2013
|
17-10-2012 21:07:46
Laat het ons weten he! :-) Had jij nu ook eens geen leiten gepast?
|
|
sarah
20-7-2013
|
18-10-2012 7:12:42
Ik had al eens een leiten gepast. maar hetgene wat ik gepast was was maar in een maatje 38 en ik heb 42-44 ja da je kan al denken hoe ik dat gepast had :-)haha maar ik vroeg of ze dat niet eens konden bestellen in een iets grotere maat , dat kleedje is met een hele gesloten rug dus het moet toch zo goed als helemaal toe zijn . Je hebt er ook geen gedacht van hoe dat er uit ziet voor je het tegoei aanhebt he! Ja en ze zei , als ik het bestel moet je het wel nemen ( wat ik wel kan begrijpen). Maar dat heb ik dan toch niet gedaan omdat het kleedje niet DAT kleedje was . snap je ? :-)
Krista, hoe is het geweest?? ik ben benieuwd hoor :-) hahaha
|
|
krista
9-8-2013
|
18-10-2012 9:41:17
hoi sarah, straks om 17 uur worden wij er verwacht, het zal wel fun worden met mijn 2 beste vriendinnen erbij.. het zijn best critische en 2 heel verschillende qua stijl.. dus advies krijg ik er gratis bij van hun.. maar kben best zenuwachtig. ik laat je nog wel iets horen ;-) groetjes
|
|
krista
9-8-2013
|
18-10-2012 20:38:08
ik heb mijn droomjurk gevonden ... ben heel content, mijn getuigen, ikzelf en de mevrouw van de winkel waren het dadelijk duidelijk allemaal eens.. deze jurk was op mijn lijf gemaakt :-) ikke blij... nu is het trouwgevoel pas definitief ...
|
|
sarah
20-7-2013
|
19-10-2012 7:06:33
Ale leuk :-) Bern blij voor je !! Het is toch al een hele "last" dat van je schouders afvalt, als je je kleedje al hebt he :-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|