Terug naar overzicht
kan je me de maat van de jurk doorgeven en misschien ook een foto van de jurk doormailen. Ikzelf trouw op 07/07/2007.sylvia.vankasteren@skynet.be
Kan je mij ook enkele foto 's doorsturen? meskens_a@hotmail.comAlvast bedankt!Agneta 31/03/2007PS: Kan je me de maat doormailen en eventueel ook de omgeving waar je nu woont?
Saar,Eerst en vooral proficiat.Aangezien ik nog op zoek ben naar een trouwjurk, mag je me altijd wat foto's doorsturen: carmen.van.bunder@belgacom.beGroetjes.
hallo ik zoek ook nog een trouwjurk.kan je mij ook een paar foto's door zenden.Skally23@hotmail.comalvast bedankt en de groeten
Dag Saar,Eerst en vooral proficiat! Ik ben nog op zoek naar een jurk dus mag je mij altijd een foto doorsturen en de maat.Groetjes,Ellenellenvan80@hotmail.com
Hallo,Ik zou ook wel graag een paar fotootjes zien van je jurk en de maat van de jurk zou ik ook graag weten!!! Wat is de naam van de jurk? Ik vind de Rembo-jurken prachtig maar jammer genoeg vrij duur...Groetjes,Liekeliekedemuynck@hotmail.com