Nu Online
Momenteel zijn er 649 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezelle avond

3-10-2012 21:10:55
ik ben op zoek naar leuke ideen voor mijn vrijgezelle avond.niet dat ik het zelf moet organiseren hoor.als een vriendin getrouwd is hebben we zo een beetje geluisert naar wat zij graag wou, ze wou heel graag naar wellnes dus dat hebben we ook gedaan.dus nu vragen ze aan mij of er iets is dat ik is heel graag zou doen. eigenlijk heb ik geen flauw idee. ik wil vooral dat het heel leuk word en zou het wel tof vinden iets te doen wat ik nog niet eerder heb gedaan, ben wel niet het avontuurlijke type voor te gaan bungee springen ofzo.wat deden jullie zoal? liefst in de omgeving van aalst. wat me wel nog is leuk lijkt is zo op een mechanische rodeo stier maar dat duurt dan weer ni lang en ik zou ni weten waar je dat kan doen

Mieke
12-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 732

robine
31-8-2012
 Meld misbruik4-10-2012 19:47:56

Hoi,

ik denk niet dat je hier een boodschap aan hebt, maar zal het mijne een beetje kort uitleggen...

ja mijn vrijgezellen ging door met de kermis en het grote vuurwerk in Grobbendonk en stond in het teken van mijn werk een beetje...
ik werk als zorgkundige in een rusthuis en de collega's hadden van mij echt een bomma'ke gemaakt... bloemekeskleed, gele legging, rode sportkousen en felblauwe versleten Crocs... verder waren mijn nagels in alle kleuren gelakt, had ik felblauwe smink op. in mijn haar had ik nepkrullen en 2 vlechten.
verder had ik allemaal spelden op mijn kleden met de tekst "I love Johan"
ik kreeg dan een mandje met lolly's, condooms en stoppentrekkers en moest die dingen dan verkopen... had toch een 126 euro bijeen... verder moest ik dan ook opdrachten doen zoals : eendjes vangen, botsauto's, schietkraam.. foto's trekken met mensen met tatoo's, brandweer en politie... allemaal leuke dingen !! als ik er aan terug denk... GEWELDIG

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...