Terug naar overzicht
Ooh fijn he !!!Het is echt allemaal super spannend .Dat passen en alles vastleggen enzo.Ik heb de volgende 2 zaterdagen ook " pasafspraakjes" .Jij trouwt blijkbaar ook 20/07/2013Ja het begint stillekes af te korten he :-)Nog 9 maanden en een beetje.groetjes
SUPER!!
Toen ik mijn kleed voor het eerst zag, zei ik ook letterlijk 'ZO iets, doe ik NOOIT aan' en je ziet...dat heb ik gekozen :-) gaat vaak zo hoor :-).Fijn dat je JOUW kleedje gevonden hebt! Geniet maar van het gevoel!!En goed bezig voor de rest! :-) aftellen maar...groetjes!Sandra
Wat een topdag! Nog enkele dagen na-smilen nu Topgevoel he!Zo goed dat je met zo'n grote zaken onder je budget kan blijven, dat geeft wat meer ruimte voor de details en leuke hebbedingetjes!Veel succes nog!GroetjesBecca
Ja, is écht een zalig gevoel!Heb vannacht zelf gedroomd over mijn kleed @Sarah: Het begint inderdaad te korten he voor ons! Nog 288 dagen Véél succes nog met je voorbereidingen!@Sandra: Ja, ik vond het echt geen mooi kleed zo op die kapstok, maar eens ik het aan had, was het helemaal het omgekeerde. En ja hoor, jij hebt ook de juiste keuze gemaakt! Je was prachtig!@Rebecca: Inderdaad leuk om onder het budget te blijven, want we vrezen dat ons avondfeest (eten en drinken) er een beetje (veel) boven zal zijn. Maar gisteren, en vandaag nog steeds, heb ik een zalig gelukkig gevoel! Jij ook nog veel succes!