Nu Online
Momenteel zijn er 358 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkleed YES fotograaf YES vervoer YES !!!

3-10-2012 21:52:01
Vandaag een hele productieve (en zéér leuke) dag achter de rug!!!

* Vanmorgen ons vervoer vastgelegd: de witte schoolbus van White Star Ceremonie.
Ik ben kleuterleidster en liep al heel lang met het idee van een schoolbus rond, maar die gele vond ik niet zo mooi. Tot ik hier op het forum (weet niet meer door wie) op de witte schoolbus viel en ik was onmiddellijk verkocht!!! Hij ligt ook nog eens onder ons budget dus we kunnen er nog een drankenforfait en ceremoniemeester bijnemen.

* Vanmiddag met mama en zus naar de 2de winkel gaan passen, Elena in Deinze. Ik liep sinds maandag met 1 kleedje in mijn hoofd uit mijn 1ste winkel en was van plan om daar niet meer vanaf te gaan. Jammergenoeg hadden ze bij Elena 'mijn' kleedje niet en was ik wel "genoodzaakt" om andere kleedjes te passen. Wat ik weeral héél plezant vond Ik mocht ringetjes over de kleedjes hangen die ik mooi vond. Natuurlijk was alles zo wat in de trend van het kleedje waar ik nog steeds aan dacht. Tot mijn zus een kleed vond en zij wou dat ik dat zéker ook eens paste. Had daar totaal geen zin in, want het was totaal iets anders, maar alle... om haar een plezier te doen deed ik er toch een ringetje over. Op elk kleed dat ik aanhad, had ik wel iets van commentaar. Tot... ik het kleedje van de zus aanhad. Toen de verkoopster mijn kleed dichtdeed begonnen zus en mama opeens te wenen (ik kon het nog steeds niet zien) en ik werd een beetje zenuwachtig. Ik draaide mij om, keek in de spiegel, en... de tranen kwamen ook! DIT WAS HET!!! Het eerste kleedje was op slag verdwenen. Ik wist het onmiddellijk: dit is het kleed dat ik wil. Dit en geen enkel ander. Ik heb het zéker 30 minuten aangehad Twas zalig!!! Een heel raar, maar overgelukkig gevoel. Heb het dan ook gekocht (alle, de mama besliste opeens dat zij het zou betalen, MERCIKES MAMATJE!) ... SUPERHAPPY! Ook het ventje zag toen ik thuiskwam dat ik nog gelukkiger was dan de eerste keer. Dus: dankjewel zus voor de supergoede tip! Het is ook een Marylise, niet Felicita zoals het eerste, maar Tasha

* Vanavond naar onze fotograaf (Posi-Tief) geweest voor een eerste gesprek. We waren onmiddellijk op ons gemak. Hij toonde ons ook zijn voorbeeldalbum en daarvan mochten we onze pro's en contra's zeggen. Ik was overdonderd! Zo mooi!!! En het leukste van alles: we zitten onder ons vooropgestelde budget!

3 dingen in orde vandaag en ik ben superhappy!
Loop nu als gans te tijd te lachen, te dansen en zingen.

Eline
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 625

sarah
20-7-2013
 Meld misbruik4-10-2012 7:04:54

Ooh fijn he !!!
Het is echt allemaal super spannend .
Dat passen en alles vastleggen enzo.
Ik heb de volgende 2 zaterdagen ook " pasafspraakjes" .
Jij trouwt blijkbaar ook 20/07/2013
Ja het begint stillekes af te korten he :-)
Nog 9 maanden en een beetje.
groetjes

viki
18-10-2013
 Meld misbruik4-10-2012 10:32:03

SUPER!!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-10-2012 11:02:16

Toen ik mijn kleed voor het eerst zag, zei ik ook letterlijk 'ZO iets, doe ik NOOIT aan' en je ziet...dat heb ik gekozen :-) gaat vaak zo hoor :-).

Fijn dat je JOUW kleedje gevonden hebt! Geniet maar van het gevoel!!

En goed bezig voor de rest! :-) aftellen maar...

groetjes!

Sandra

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik4-10-2012 20:26:05

Wat een topdag! Nog enkele dagen na-smilen nu Topgevoel he!
Zo goed dat je met zo'n grote zaken onder je budget kan blijven, dat geeft wat meer ruimte voor de details en leuke hebbedingetjes!
Veel succes nog!
Groetjes
Becca

Eline
20-7-2013
 Meld misbruik4-10-2012 21:09:39

Ja, is écht een zalig gevoel!
Heb vannacht zelf gedroomd over mijn kleed
@Sarah: Het begint inderdaad te korten he voor ons! Nog 288 dagen Véél succes nog met je voorbereidingen!
@Sandra: Ja, ik vond het echt geen mooi kleed zo op die kapstok, maar eens ik het aan had, was het helemaal het omgekeerde. En ja hoor, jij hebt ook de juiste keuze gemaakt! Je was prachtig!
@Rebecca: Inderdaad leuk om onder het budget te blijven, want we vrezen dat ons avondfeest (eten en drinken) er een beetje (veel) boven zal zijn. Maar gisteren, en vandaag nog steeds, heb ik een zalig gelukkig gevoel! Jij ook nog veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...