Terug naar overzicht
hey ingewij trouwen op 16/6/07 en wij hebben het volgende al geregeld:feestzaal, eten, dj, fotograaf, voorlopige gastenlijstDe uitnodigingen maken we zelf, en het proefvoorbeeld is af. het gemeentehuis mogen we echt maar 6 maand opvoorhand gaan vragen.Trouwjurk ga ik binnen 3 weken passen.Groetjes nadia
Hallo,Wij trouwen ook op 07/07/'07!!Op onze website kan je zien wat er allemaal al geregeld is.Groetjes.Ellen en Jurgen.http://www.jurgenenellen.bruiloftsite.nl/
Hallo,wij trouwen ook op 07/07/2007 en wij hebben volgende zaken al geregeld: stadhuis, feestzaal, rentapriest, locatie waar receptie doorgaat, bruidsjongen en getuigen al gevraagd. DJ hebben wij niet nodig. En mijn gekozen trouwkleed wordt waarschijnljk ingeruild nu zaterdag voor een ander wegens twijfel.groetjes,Tamara en Stefaan
Wij trouwen ook op 07/07/2007.onze voorbereidingen vind je terug op www.elsensven.bruiloftsite.nl .Eigenlijk ligt alles vast wat vast moet liggen en de jurk ga ik binnen 2 weken passen.groetjesels en sven
Hey,Wij trouwen op 14/07/07 en hebben het volgende reeds geregeld:- getuigen- feestzaal- DJ- trouwvervoer- fotograaf- fotolocatie- voorlopige gastenlijst- voorlopige tafelindeling- bruidskleding is besteld- bruidsschoenen- datum en uurDat is het zo ongeveer denk ik.Groetjes
Hai IngeOok wij trouwen op 7/7/7 ... en we staan ongeveer even ver Bij ons is het volgende geregeld:kerk/stadhuis/zaal/ DJ en fotograaf.Mijn kleed ga ik binnenkort passen ...GroetjesIlse
Hey Inge,ongelooflijk hoeveel koppels er trouwen op 07.07.07!Wij dus ook! Bij ons ligt al vast: kerk, gemeentehuis, zaal, DJ, vervoer, bloemen, ceremoniemeester.Naar een fotograaf heb ik lang moeten zoeken (en was ik al een beetje in paniek, omdat ik geen enkele meer vond die nog vrij was) maar die ligt nu ook vast. (Wim Van Avermaet uit Opwijk - kent iemand zijn werk??)En gisteren ben ik mijn kleedje gaan kiezen. Het eerste dat ik paste, was meteen raak!Dingen waar we nog moeten voor zorgen zijn: ringen, uitnodigingen, afspraak met de pastoor, misboekjes (Vergeet ik iets?)Nog heel veel succes!!Groetjes,Karlien