TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kelly
13-7-2013
|
4-10-2012 16:57:17
rond de 350 euro, sommige wat meer, sommige wat minder... Wij betalen 799 incl dj voor de hele avond bij musinc.Nog geen ervaring maar wel vlotte mail en telefooncontacten.
|
|
Eva
13-9-2013
|
4-10-2012 17:07:03
Inderdaad 350 euro voor een uurtje (dus 5 à 6 liedjes)
|
|
Kim
4-10-2014
|
4-10-2012 17:49:20
Hoor eens bij wysiwyg singers. xxx
|
|
Jan
29-9-2012
|
4-10-2012 18:38:33
Wij hebben afgelopen weekend 200 euro betaald voor de zangeres en 200 voor de organist die ze meebracht.
Wij hadden Nathalie Denyft, ze heeft de sterren van de hemel gezongen!
|
|
niki
26-6-2013
|
5-10-2012 0:19:50
Ik heb Tine en marjolijn ze vragen 180 euro
Ben live gaan horen naar hun zang de ene speelt piano de
Andere zingt meer info op tinepiano@hotmail.com
|
|
jana
15-6-2013
|
5-10-2012 12:50:00
Die prijzen schommelen inorm! Wij betalen 150 euro voor onze zanger. Maar wij hebben ook al prijzen van 400 euro en meer gehoord (voor mij was dat een beetje teveel van het goeie voor een uurtje te komen)... Maar ik wilde absoluut een zanger/es want cd-speler vind ik onpersoonlijk en boeit de mensen ook niet. Eens goed rondkijken en iemand nemen dat je graag hoort.
Veel succes met de zoektocht!
|
|
Kris
|
5-10-2012 18:52:13
Hoi Marlies, Bij de Wysiwyg Wedding Singers stel je zelf je team samen, en daar hangt ook de prijs vanaf. Eerlijk gezegd: soms is het moeilijk vergelijken: een zanger met band of vier live muzikanten met professionele versterking vragen nu eenmaal een ander prijskaartje. Ik kan je alleen aanraden zelf even na te denken hoeveel je wilt besteden. Dan kan je zien wat je daarvoor kan krijgen. Als je graag meer info over de Wysiwyg Wedding Singers hebt: zie www.wysiwygvzw.be. Ook op Facebook kan je ons vinden onder dezelfde naam! Contacteer ons gerust voor wat meer info. Groetjes, Kris
|
|
Xavier
|
23-10-2012 12:52:07
Hallo,
Neem zeker een een kijkje op onze pagina en website www.lovemission.be . Zoals eerder al werd aangehaald, is de prijs erg afhankelijk van verschillende factoren, zoals opstelling, geluidsversterking, aantal artiesten, enz... Best is om eerst een budget in te stellen en zo verder te bekijken wat je hiervoor kan verkrijgen. Voor meer informatie over onze verschillende opstellingen en formules kan je ons gerust contacteren. Groetjes,
Xavier & Ingrid Love Mission
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
29-11-2012 20:38:10
Hallo!Prijzen variëren inderdaad maar de kwaliteit ook ;-) Ik werk samen met een professionele pianist en er is ruimte voor eigen muziekkeuze. Wij hebben een uitgebreide playlist en een jarenlange ervaring. Mensen vinden het leuk om ook wat advies te krijgen bij het samenstellen van hun viering en nummerkeuze. Het gaat vooral het "graag horen" van iemand, tenslotte is de muziek van je viering iets wat jij en je gasten niet snel zullen vergeten :-) Wil je nog meer weten? info jozefiendefeyter@hotmail.com Heel veel geluk! Jozefien
|
|
Kristof
|
16-12-2012 14:02:45
Beste, Heeft u www.musinc.be al eens gechecked?
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|