Nu Online
Momenteel zijn er 577 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuigen

26-9-2006 11:54:09
Hoi

wij trouwen op 5/5/2007 en vroegen ons af hoe jullie aan jullie getuigen hebben gevraagd om getuigen te zijn?!
ideetjes zijn welkom!

Lies & Steven

Lies

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 417

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik26-9-2006 12:53:45

Hey,

ik vind het tof dat jullie daar over nadenken, want wij hebben het er zomaar uitgeflapt toen we wisten dat we zouden trouwen.

Groetjes,
Lieve

pascale
14-4-2007
 Meld misbruik26-9-2006 13:12:42

helaba,
Ik en men ventje hadden ze uitgenodigd voor een barbeque bij ons thuis en ze dan gevraagd om getuigen te zijn.
Je kan natuurlijk ook elders gaan eten met hun of iets gaan drinken.
Nu ja tis maar een gedacht.
groetjes van Skally

Miriam
28-10-2006
 Meld misbruik26-9-2006 14:32:22

Hey,

Ik had voor mijn getuigen een kruiswoordraadsel gemaakt met vragen over mij en mijn verloofde. De aangeduide lettertjes vormden dan 'kerk' of 'wet' en op het antwoordbladje -dat ze pas kregen nadat ze de oplossing gevonden hadden- stond 'wil je mijn getuige zijn voor de ...'. Er zat veel ambiance in bij het oplossen :).

Groetjes,
Miriam
28/10/2006

Marijke
1-9-2007
 Meld misbruik26-9-2006 20:27:11

Hallo, wij hebben hun uitgenodigd voor een BBQ en hun dan een puzzel afgegeven die we hadden laten maken. Op die puzzel stond dan een foto van ons en de tekst 'Wil je mijn getuige zijn?'. Ze hebben nog wat werk gehad aan dit puzzel en dat was echt grappig! De puzzel hebben we laten maken bij Hema.

Lien

Meld misbruik26-9-2006 21:06:46

Mijn vriendin is getuige en heb haar dat meteen gevraagd nadat ik vertelde dat wij gingen trouwen.

Jo

Meld misbruik28-9-2006 19:40:32

Hallo,
Alvast proficiat met jullie huwelijk. Al aan een DJ gedacht?
djjovdb@telenet.be
Groetjes en nog veel succes,
Jo

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...