Terug naar overzicht
Hey,ik vind het tof dat jullie daar over nadenken, want wij hebben het er zomaar uitgeflapt toen we wisten dat we zouden trouwen. Groetjes,Lieve
helaba,Ik en men ventje hadden ze uitgenodigd voor een barbeque bij ons thuis en ze dan gevraagd om getuigen te zijn.Je kan natuurlijk ook elders gaan eten met hun of iets gaan drinken.Nu ja tis maar een gedacht.groetjes van Skally
Hey,Ik had voor mijn getuigen een kruiswoordraadsel gemaakt met vragen over mij en mijn verloofde. De aangeduide lettertjes vormden dan 'kerk' of 'wet' en op het antwoordbladje -dat ze pas kregen nadat ze de oplossing gevonden hadden- stond 'wil je mijn getuige zijn voor de ...'. Er zat veel ambiance in bij het oplossen :).Groetjes,Miriam28/10/2006
Hallo, wij hebben hun uitgenodigd voor een BBQ en hun dan een puzzel afgegeven die we hadden laten maken. Op die puzzel stond dan een foto van ons en de tekst 'Wil je mijn getuige zijn?'. Ze hebben nog wat werk gehad aan dit puzzel en dat was echt grappig! De puzzel hebben we laten maken bij Hema.
Mijn vriendin is getuige en heb haar dat meteen gevraagd nadat ik vertelde dat wij gingen trouwen.
Hallo,Alvast proficiat met jullie huwelijk. Al aan een DJ gedacht?djjovdb@telenet.beGroetjes en nog veel succes,Jo