Nu Online
Momenteel zijn er 276 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

traiteur-catering

4-10-2012 19:38:04
Ik ben op zoek naar een goede traiteur/cateraar in de buurt van Diepenbeek. We zouden graag, nog voor het avondfeest, een traiteur/cateraar hebben die een menu kan voorzien voor onze naaste familie nl met ons bij: 13 man...
Wij hebben een zaal die geen personeel of eten voorziet.. dus alles moeten we dus zelf regelen..
Graag suggesties..
Sarah

Sarah
7-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 919

Paraplu

Meld misbruik4-10-2012 21:10:05

http://www.sveneneve.be/

Deze is een mogelijkheid, al moet ik zeggen dat ik niet omver geblazen was door hun eten.

Een andere, maar ik heb er nog nooit van gegeten (dus ik weet niet of het goed is): www.smetsfood.be

joke
13-8-2011
 Meld misbruik4-10-2012 22:06:29

raf loos uit heusden is een echte aanrader, wij hadden hun op onze trouw en iedereen spreekt er nog over, ze werken met fantastisch personeel en heel lekker eten.

grtjs joke

Elly
17-11-2012
 Meld misbruik5-10-2012 14:07:03

13 personen? Je gaat vrij moeilijk een traiteur vinden die voor 13 personen gaat komen. Hij heeft er meer verlies aan in dat geval, tenzij je daarna ook bij hem personeel
voor het avondfeest neemt. Geven jullie ook hapjes op het avondfeest? Al eens aan Carpe Diem gedacht? Komen geloof ik uit Tongeren en zijn geweldig!

Dorien
9-6-2012
 Meld misbruik5-10-2012 14:27:50

Of Taste Catering uit Heusden? Ongelofelijk goede service!!! Wij hebben met hen samengewerkt op ons trouwfeest en heel tevreden over.

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik6-10-2012 1:51:16

Wij hadden Trimalchio catering uit Kuringen. Zij hebben voor het personeel en voor de hapjes gezorgd op ons feest (OC Rooierheide). Wij waren heel content!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...