Terug naar overzicht
Prachtige fotolocatie! Je zag er echt supermooi uit en al die mannen met datzelfde kostuum, heerlijk!
amaai je zag er super uit! Waar was de fotolocatie? zijn, echt heel mooie foto's uit!
Ik kan ze helaas niet zien, want ik heb zelf geen FB. Daar zal het wel aan liggen.Maar ik zal het aan m'n zus vragen, om wat foto's van je kapsel eraf te halen. Vind je dat ok?Katrien
natuurlijk is dat ok. geen probleem, hoor
Zeer mooie foto's en de fotolocatie zag er ook chic uit! Waar was die ergens?
De locatie was Kasteel Vanpoucke in Poeke (nabij Aalter)Héél mooie locatie, dien je wel te boeken en betalen via gemeente Aalter.Best wel helpen herinneren, want bij ons was er dus een tentoonstelling bezig. ze waren ons vergeten! We hebben er gelukkig het beste van kunnen maken. en hadden gelukkig genoeg helpers die veel verzet en dan weer teruggezet hebben...!
Wauw, hele mooie foto's!!!Nogmaals proficiat met jullie huwelijk!Geniet ervan met hele gezin
Mooi mooi mooooooooooooi Vicky!!!!
OK super, dan vraag ik haar de foto's van je kapsel al.De rest van je trouwfoto's zie ik wel eens als ik bij haar ben. :-)
Gewoon PRACHTIG!!!!U ventje is op dezelfde dag als ik jarig
Proficiat!Mooie foto's!
Prachtige foto's van een prachtig paar! Mooie locatie ook voor jullie shoot, heel stijvol!Jullie zagen er heel mooi uit Vicky!En die rode accenten zijn ook prachtig!Nog goed nagenieten é!!groetjesSandra
Heel mooi!!! Proficiat :)
Olalaaa, heel mooi en stijlvol!! Prachtige fotolocatie ook! Jullie zagen eruit als om door een ringetje te halen! Dikke dikke proficiat!
Heel mooi! Je "rode" draad is perfect tot z'n recht gekomen!Dikke proficiat!!
Hele mooie foto's & Een super mooie naam voor jullie jongste dochter ;-)