Terug naar overzicht
Beste Jan,Dankjewel voor jouw antwoord. Geloof het of niet maar zowel Renard als Ferme d'Ecavee liggen 39' verwijderd van waar wij wonen.. :)We hebben het dus echt moeilijk om argumenten te vinden! ;)Groetjes,Sofie.
Hallo, wij trouwen in Le Renard en wij krijgen alleen maar goede reacties van waw gaan jullie daar trouwen.En het eten is daar lekker. Ook kennen we een koppel die daar getrouwd is en zij zijn daar op hun wenken bediend. Zij zei:"ik ben daar behandeld als een prinses en kan er niks slecht over zeggen. Alleen de DJ van daar heb ik al ne keer iets negatief over gehoord en al drie keer vree goede commentaar. Dus daar twijfelen wij nog over.Wij waren al naar een paar zalen weesten kijken maar als we daar binnen kwamen vond ik het direkt van" ja dat is het".Die mevrouw die ons ontvangde was ook heel vriendelijk. Wij gaan daar ook blijven slapen en die suite is ook super. Plus zij waren ook de enige die zeiden dat we een proefmenu mochten komen proeven. Wij trouwen in juni 20013 en zijn onze zaal in mei 2012 gaan vastleggen en er waren maar twee datums meer vrij. Dus ik denk dat wel al veel zegt.De andre zaal ken ik niet dus kan ik ook niks over zeggen. Laat eens weten welke je genomen heb. grtjes
Beste Jan,Dankjewel voor jouw reactie.De kogel is door de kerk... We gaan voor feestzaal Renard!Grtjs, S.