Nu Online
Momenteel zijn er 392 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe was het?

5-10-2012 22:36:57
En dames die reeds vandaag naar de huwelijksbeurs gingen in Antwerpen.
Waar kan ik me aan verwachte?
Ik ben er een beetje zenuwachtig voor, vooral de eerste keer met Jurgen op pad zeer bewust rond onze trouw dat is wel een mijlpaal hoor.

Groetjes sarah

sarah
3-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 882

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik5-10-2012 23:14:09

heel leuk, weeral veel ideeen opgedaan! Geniet ervan x x x

Eva

Meld misbruik6-10-2012 10:05:48

het was ontspannend en zelfs mijn toekomstige zei dat het best meegevallen was !

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik6-10-2012 17:21:53

ik vond het zwaar tegenvallen. Op nog geen 30 minuten waren we rond. Ik had er veel meer van verwacht.

Irina
15-6-2013
 Meld misbruik6-10-2012 22:34:00

ja het was inderdaad niet zo groot, had het ook ruimer verwacht,
maar we hebben wel enkele leuke dingen gezien,
nu kunnen we weer gaan brainstormen erover :)

sarah
18-8-2012
 Meld misbruik7-10-2012 13:25:42

OMG da is kei grappig, maar mijn man noemt ook Jürgen!

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik7-10-2012 14:36:44

haha dat moet inderdaad wel lukke beide sarah en beide ne jurgen als partner hihi
En we trouwen ook in augustus enkel jaartje later ;)

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik7-10-2012 14:38:27

ik ben dus gisteren ook naar de beurs geweest en was helemaal overdonderd door alle reclame die in onze handen werd gestopt.
Ik hoefde geen inkom te betalen en daar ben ik blij om want vond het nu ook geen 10 euro waard, het was idd niet zo groot.

Maar ben wel heel blij dat we geweest zijn hoor ;)

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik7-10-2012 19:22:38

Vond het wel eens leuk voor een keertje. Rond de uitnodigingen en ringen toch weer wat ideetjes opgedaan.
Maar ja, we voelden ons ook precies loslopend wild... Iedereen die iets in je handen stopt, je aan de mouw trekt, zakjes meegeeft,...
Dat hebben we toch weer gehad :-)

sarah
3-8-2013
 Meld misbruik7-10-2012 19:32:13

ik leerde vooral jurgen zijn smaak beter kennen

hij houdt niet van een sleep en niet van een sluier
en raad is wat ik beide heb :s

PROBLEEM!!!!!!

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik7-10-2012 19:46:27

Tja, dat twijfelen, ik begrijp het wel hoor. Hoe meer meningen over trouwkleedjes ik hoor van anderen (schoonmoeder, schoonzussen,...) hoe meer ik ook onzeker wordt over mijn kleed...
Maar als hij jou ziet stralen in hét kleed kan hij niet anders dan je mooi vinden!
Dat is zo'n beeld dat hij zich waarschijnlijk van een kleed vormt, maar met jou erin is dat zowieso speciaal! Niet teveel zorgen maken!

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik8-10-2012 10:11:57

Nee hoor, maak er geen probleem van, van dat kleedje.
Een vriendin van mij had dat ook. Haar man had ook gezegd: ik zie niet graag een kleedje met dit en dat en zus en zo. En dat had ze ook allemaal aan haar jurk.
En toch vond hij haar de mooiste bruid ooit.
Dus maak je geen zorgen. :-)

Guinevere
7-6-2013
 Meld misbruik8-10-2012 16:20:31

Wij zijn ook geweest en vonden het best wel meevallen. Uiteindelijk alleen maar naar ringen en kostuums gekeken want al de rest hebben we al.
Joyce, ik denk dat we mekaar gezien hebben bij de stand van De Faktorij :-) waar we zeer waarschijnlijk onze trouwringen zullen laten maken. Als ik me niet vergis werd jouw verlovingsring daar ook gemaakt ;-). Of ben ik mis?

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik8-10-2012 20:06:49

De Faktorij zegt me niet direct iets Guinevere... Waarschijnlijk heb je toch iemand anders gezien :-) Er loopt daar ook zoveel volk rond he :-) Maar de kans is wel groot dat we daar mensen van het forum ergens (onwetend) tegengekomen zijn! Er had een stand van het forum moeten zijn ;-)
Wij hebben trouwens bij de stand van Bijorca juwelen wel ringen gepast, maar we gaan de ringen toch bij de plaatselijke juwelier bestellen (is goedkoper).
Groetjes!

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik12-10-2012 8:48:04

Heeft er iemand van jullie misschien de frietjes geproefd bij dat friet/pizza/snack kraam (zo'n zwart bol caravanneke), snackresto ofzoiets?
Wij enkel de pizza maar heb spijt dat we niet om wat frietjes gevraagd hebben...
Wij doen namelijk een fuif en zijn van plan om zo'n kraam te laten komen maar dan vind ik het wel belangrijk dat het lekkere frietjes zijn...

Voor de rest vonden wij Cartarosa heel leuk voor de uitnodigingen.
Veel ringen en nog kon ik niet kiezen (teveel keuze misschien...)
En de sfeer opgesnoven :-)

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...