Nu Online
Momenteel zijn er 605 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaring Bijorca

5-10-2012 23:27:37
Net terug van de huwelijksbeurs, was weer heel leuk en de 3e en laatste keer als ongehuwd koppel :-)Veel mooie ringen gezien al liggen onze favorieten in de collectie van auro design, die je welliswaar overal kan kopen.
Nu hadden wij die hier in de plaatselijke juwelier ook al gezien en daar krijgen we 10 procent korting (op een bedrag van bijna 3000 euro, ni niks he)
Op de beurs, dezelfde ringen bij bijorca (antwerpen) gezien en ENKEL tijdens de beurs geven zij 20 procent korting.
De basisprijs is dezelfde want auro design heeft vastgestelde prijzen.
Pff weet het niet goed, zo snel beslissen, ik hou er niet van maar het gaat wel over enkele honderden euros die we toch nog wel kunnen gebruiken...;
Ik kan vragen in de juwelier om de hoek of ik bij hem ook niet die 20 procent kan krijgen maar ik heb een vermoeden dat dat niet zal pakken. Beurskortingen worden niet gegeven in een winkel, ik ken dat...
Daarom graag jullie ervaringen, meningen VOOR zondag aub :-) (ben ni ongeduldig ze :-) )

kelly
13-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1176

Kim
8-2-2013
 Meld misbruik6-10-2012 8:07:25

Hoi Kelly

Ik hou ook niet van zo'n snelle beslissingen.
Ik heb geen ervaring met bijorca maar ik denk dat je nog veel meer honderden euros kan uitsparen als je naar FDO gaat en daar die ringen (ongeveer) laat maken...
Wij zijn er dinsdag geweest en zijn alvast heel tevreden over de service EN de prijs.

Groetjes

lore
10-8-2013
 Meld misbruik6-10-2012 10:26:52

hey,
ook ik heb geen ervaring met bijcora, maar ik zou denken, als het toch dezelfde ringen zijn, en je kan er zoveel mee uitsparen? waarom dan niet? Wij gaan morgen naar de beurs, en hebben ook al een idee voor onze ringen, maar als we er daar dezelfde zien, gaan we er ook wel voor gaan denk. een paar honderde euros is niet niks he. Hopelijk vinden jullie de "juiste" ringen, een veel succes nog :)

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik6-10-2012 10:39:12

Zijn er in het voorjaar ook geen beurzen? Indien ja, dan heb je nog tijd en kan je op die beurzen een leuke korting pakken :-)

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik6-10-2012 10:39:14

FDO stond ook op de beurs, vriendelijke man,echt waar! Heb hem trouwens gezegd dat er hier zoveel positief over hen staat op het forum.
Voor ons is het wel een beetje ver.

Ja, Lore, ik weet het, het gaat over 270 euro maar ik ben normaal geen twijfelaar en nu wel pfff

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik6-10-2012 10:40:15

Zal ik eens nakijken se carrie, zover was ik nog niet! blond he

Tatjana
14-9-2013
 Meld misbruik6-10-2012 11:18:14

Hoi, wij waren ook van plan om naar de trouwbeurs te gaan in Antwerpen om te kijken voor onze ringen, maar wij gaan nu wachten tot de beurs in Gent (midden januari). Waarschijnlijk ga je daar ook kortingen krijgen. Volgens mij heb je dan nog tijd genoeg. Als je te hard twijfelt, zou ik wachten tot de volgende beurs

grts

betty
21-6-2013
 Meld misbruik6-10-2012 11:52:54

hoi, je kan idd wachten tot de beurs in gent. Maar de prijzn van het goud en diamant gaat dan ook razend snel omhoog. Tis zo een beetje moeilijk, heb dat ook. Wachten of ze nu kopen. Ik heb alleen nog niet honderd procent mijn goesting gevonden.
grtz

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik6-10-2012 12:44:52

IIIIIIIIiiiiiiiiii!!!!!!
Heb toch maar men stoute schoenen aangetrokken en hier bij de juwelier eens gaan horen (met een klein hartje) Die kende toch wel de mensen van Bijorca zeker!!!!!
Hij heeft er dan naar gebeld om te horen of ze effectief die 20 procent geven en ja hoor, krijg die korting nu ook bij hem jeuj!!!!!!!!!
Effe zeggen, juwelier'van beveren' in zwijndrecht (de mens verdient een vernoeming hier, nietwaar)

Dus, ikke blij x x x

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik6-10-2012 15:01:51

jeej ! heel goed :)
weet er trouwens iemand wanneer er eventueel een nieuwe collectie van FDO (op hun site) uitkomt?

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik6-10-2012 15:40:01

wauw Kelly, blij blij blij voor jou!!
De ring die je wil én ook aan 20% ... al besteld, of binnenkort bestellen?

Super zég!!!

Afvinken maar :-)

En owja, we zitten aan 279 dagen :-)

x

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik6-10-2012 16:31:42

Ja whiiiiii, deze week gaan we bestellen se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, nog nog 279, begint te korten he.....

Margot
25-6-2013
 Meld misbruik6-10-2012 21:25:16

Wij hebben vandaag onze trouwringen bij Biorca gekocht; onze vrienden hadden daar vorig jaar gekocht en waren heel tevreden van de service: mijn vriendin was zwanger en de ring moest groter gemaakt worden: ze hebben dat toen gratis gedaan. Allez succes met uw zoektocht!

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik7-10-2012 19:20:03

Wat leuk voor jou Kelly! Goed dat je je stoute schoenen hebt aangetrokken!

Wij hebben op de beurs ook ringen gepast bij Bijorca (ringen van Amici). Heel hard getwijfeld omdat 20% toch niet niks is, maar uiteindelijk toch niet besteld op de beurs. Gisteren zijn we dan naar de plaatselijke juwelier geweest en daar waren dezelfde ringen nog meer dan €100 goedkoper (zonder korting) dan op de beurs met korting...
Zo zie je maar, op de beurs profiteren ze er wel van denk ik...

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik8-10-2012 13:07:22

Amai ja Joyce, ook goed voor jullie!
Ik weet ni wat het was maar IETS in mij zei; nee kelly, nog ni direkt hier bestellen...;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...