Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

iemand ervaring met de flitspaal?

6-10-2012 8:58:06
Beste,

Heeft er iemand ervaring met de flitspaal?
Wij twijfelen,ik wil en mijn ventje liever niet :(
Groetjes
Ellen

ellen
1-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1172

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik6-10-2012 10:43:39

Wij hebben die gisteren op de beurs een keertje getest en het is wel een leuk concept vind ik.
Wij nemen het niet, ik vind 600 euro wel veel geld voor wat het is en dan komen er nog leveringskosten bij. Heb ook het idee dat wanneer er veel gedronken wordt, sommige gasten er een beetje mee gaan 'spelen' en achteraf hun exemplaren niet gaan bijhouden. Zou ik echt zonde vinden.
Ik ga waarschijnlijk bedankjes via vistaprint laten maken.

Ellen
12-7-2013
 Meld misbruik6-10-2012 14:59:02

Hey Ellen!

Ikzelf ben het nog niet tegengekomen op een trouwfeest maar mijn broer wel en die was razend enthousiast! Uiteraard komen er, hoe later op de avond, gedurvder foto's bij é :-)Vind het ook superleuk dat je direct een kaartje kan meegeven met de genodigden ook.
Wijzelf hebben de flitspaal al vastgelegd! :-)

Groetjes

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik7-10-2012 19:13:13

Wij hebben het ook gezien op de trouwbeurs. Waren er ook enthousiast over... tot we de prijs hoorden! Het concept is super, maar we willen er toch niet zoveel geld aan uitgeven. Wij gaan daarom ook (zoals al gepland) bedankingskaartjes zelf maken en achteraf opsturen.

Tina
19-7-2013
 Meld misbruik7-10-2012 22:15:24

Wij gaan iets gelijkaardigs nemen, namelijk the photobooth.
Kunnen de gasten foto's nemen zoals je pasfoto's kan nemen in het station. Er worden dan 2 exemplaren afgedrukt. 1 voor de gast en 1 voor in het gastenboek te plakken. Zo kunnen ze iets bij hun eigen foto's plakken. Ik ben alleen nog op zoek naar bedankingen voor die fotostrip in te steken.

Liesbeth
1-6-2013
 Meld misbruik8-10-2012 19:55:46

Hey,
Ik vond dit ook een leuk idee. Ik kwam al surfend op het internet een gelijkaardig fotohokje tegen (event-photographx.be). Ik denk dat dit hetzelfde is als Tina bedoelt. Volgens de prijzen die ik vond is het ook net iets goedkoper (550 euro in plaats van 625 euro).
Maar ik volg dit even mee op, want ik ben ook nog aan het twijfelen. Misschien heeft er iemand goedkopere alternatieven?
Groetjes

Vansteenbrugge

Meld misbruik8-10-2012 22:42:45

Hallo,

De flistpaal / Praatpaal / Feestviltje staat al 6 jaar op mijn trouwbeurs in Avelgem. Koppeltjes zijn zeer tevreden over zijn producten en service. Zeker een aanrader. Groetjes

Joost

Meld misbruik7-11-2012 9:46:46

Hallo allemaal, hier Joost van DE FLITSPAAL.
Heel leuk om bovenstaande reacties te lezen. Mag ik gewoon even heel kort de prijzen van DE FLITSPAAL verduidelijken, want ik zie wat misverstanden tussen de reacties.
We hebben verschillende pakketten beschikbaar aan 450€, 550€ of 650€. Daarbij is echt ALLES inbegrepen: alle afdrukken, huur, plaatsing en ophaling, transportkosten over GANS Vlaanderen, BTW,...
Meer informatie over de pakketten vinden jullie op www.deflitspaal.be of je kan me mailen op info@deflitspaal.be

Ik wens jullie verder allemaal nog heel veel succes met de voorbereidingen aan jullie mooiste dag!

ellen
1-12-2012
 Meld misbruik7-11-2012 13:44:48

En wij zijn in blijde verwachting!:) Ik heb men ventje kunnen overtuigen,wij kijken ernaar uit !

Groetjes

Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...