TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
lore
10-8-2013
|
6-10-2012 10:22:57
ik heb dat gevoel ook, ik heb mijn kleed al een 4maand en trouw pas in augustus 2013. ik kan mijn kleed pas terug in juni gaan passen, en als ik nu op internet kijk, denk ik soms ook wel van heb niet te rap geweest, (want we gingen alleen maar is kijken toen)want ik zie er zoveel mooie nu. maar als ik dan denk welke kleedjes ik nog gepast heb, en met dat ene kleed de reactie van men moeder zag, weet ik toch dat ik juist gekozen heb, hoewel het soms toch nog is van, " heb ik het niet tevroeg gekocht" . bij elke kleed had men moeder zoiet van amaaaai, das mooi maar verder niets, en toen ik met "mijn" kleed buiten kwam zat ze me de tranen in haar ogen en ik ook. dan probeer ik daar maar aan te denken :)
|
|
Silke
4-5-2013
|
6-10-2012 10:33:49
Heel herkenbaar! Ik denk dat dit dus doodnormaal is. Er zijn zoveel mooie kleedjes maar er is toch een reden waarom je juist dat kleedje gekozen hebt dus eigenlijk moeten we ons geen zorgen maken. Het duurt alleen lang tot de volgende pas en na een tijd kan je het u niet super goed meer voorstellen hoe het echt allemaal was.
|
|
Annelies
15-9-2012
|
6-10-2012 16:47:36
Inderdaad héél herkenbaar ! Ik had altijd een jurk in mijn hoofd met kant, en uiteindelijk had ik iets totaal anders gekozen. Heel veel twijfels, maar bij de pasbeurt waren die meteen verdwenen en wist ik weer waarom ik voor die ene jurk was gegaan. En wanneer je jezelf dan ziet met je proefmake-up en je proefkapsel dan ben je helemaal zeker van je stuk ! Geen paniek, het komt wel goed dames veel succes nog
|
|
Deborah
13-4-2013
|
6-10-2012 17:01:58
Ben zonet eens bij de oma langsgeweest met de foto's van mij in men jurk (ze kon niet mee naar de winkel omdat het te ver was), ik wou ze haar laten zien, je weet maar nooit.... (op 6 maand kan er veel gebeuren hé). En zijn vond het ook héééél mooi, ze heeft mij precies gerustgesteld, nu ben ik 99% zeker dat ik de juiste jurk gekozen heb... Wat een gesprekje met de oma kan doen hé ;-)
|
|
vanessa
29-3-2013
|
6-10-2012 20:36:17
Hoi ikzelf heb ook een kleedje besteld van linea raffaelli en ben supertevreden!!De verkoopster wist me te vertellen dat je eerste gedacht al het juiste gedacht is,je mag nog 10 andere kleedjes aantrekken en in verschillende boekjes kijken je zal altijd trug vallen op het éérste ,ikzelf heb mijn kleed op foto staan in mijn handtas en elke dag kijk er even naar en ben steeds versteld dat ik het zo mooi vind en me echt al ie stralen op mijn dag!, is een nog een tijdje om te passen hé Veel succes bij alles dat je nog moet doen. grtss vanessa
|
|
vanessa
29-3-2013
|
6-10-2012 20:43:54
Hier ben ik nog eens ikzelf heb mijn kleedje gekocht in Brugge en id zeer vriendelijke dames hoor,ben gewoon binne gelopen en heb sebiet mogen passen ook,vrij van keuze geen verplichtingen,alles relax en mega leuk,ik voelde me super die dag! Nu nog even trug gaan want de collectie nieuwe schoenen was nog niet binnen en hopelijk zit mijn smaak ertussen want heb geen wit kleed(cappucino) en niet alles past erop hé Dinsdag es langsrijden op goe geluk.veel succs nog grtjs
|
|
Leila
21-9-2013
|
7-10-2012 16:30:24
zo herkenbaar idd !
Gisteren mijn kleed gekocht, was iets helemaal anders dan een ander kleed dat ik op het oog had. Het is echt een 'royal wedding' kleed. Veel kant en een lange sleep. Iedereen uit de winkel zei dat het me super mooi stond, en toch twijfel ik nu ook. Is de sleep niet te lang, de kleed niet té ?
Moeilijk :)
|
|
Evy
20-7-2013
|
7-10-2012 22:58:44
Ik zelf ben nog niet volop op kleedjes jacht ik weet nu al dat ik heel graag een kleed wil van Linea Raffaelli (het is zo het eenigste dat ik graag zie van stijl, als ik het dan vergelijk met andere merken, want ik heb al heel veel boekjes en site's bezocht en kom altijd terug bij Linea raffaelli :) )Binnenkort ga ik een bezoekje brengen in de winkel in Brugge, en ik heb mezelf voor genomen om volledig mijn gevoel te volgen, (want ik ben ook zo'n eeuwige twijfelaar) Dus denk terug aan die ene jurk en aan het gevoel dat je kreeg toen je jezelf zag in die jurk en dan weet je (denk ik) dat je goed gekozen hebt, en meestal is de eerste keuze de beste keuze ;) veel succes nog !
xx
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|