Nu Online
Momenteel zijn er 560 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gisteren gaan passen bij Issa Moda

6-10-2012 9:16:26
(Eigenlijk zou ik gerust mijn vorige topic over 'afspraak bij Issa Moda' kunnen aanvullen, maar dan leest niemand dat, aangezien het al op pg. 10 staat ofzo, vervelend dat topics hier zo snel 'wegzakken'. Dan maar weer een nieuw!)

Gisteren dus bij Issa Moda in Hasselt geweest. Goeie ervaring! Ik zat in mijn hoofd met een kort kleedje, dus eerst vier korte kleedjes gepast. Als bij wonder zaten de pasmodellen allemaal quasi als gegoten, hoewel er telkens maar één maatje in het rek hangt! Ik voelde me bijna een model. :-) 'k Was ervoor niet zo super zeker over mezelf, ben lang geen 20 meer dus de billen en de bovenarmen etc zitten niet meer zo superstrak (vond ik), maar met zo'n kleedje aan kon ik wel bijna op de cover van een cataloog, lol. :-) Ego-boost! Als ik gewone kledij ga passen heb ik het altijd moeilijk om iets passend te vinden, misschien moet ik gewoon alle dagen een trouwkleed aan, hihi. Ik paste twee mooie 'korte' kleedjes. Niet echt kort-kort, eentje tot halfweg de kuit van Pascale Van den Broeck zelf, beetje elfjes-achtig romantisch, en de 'Grace' van Cymbeline: vooraan kort genoeg om de schoenen te zien, achteraan langer (die Grace staat op de cover van de cataloog van Cymbeline denk ik). Die laatste was mijn favoriet: http://www.cymbeline.com/fr_FR/collections/les_privees_cymbeline/index.php5

Daarna heb ik nog wat langere jurken van Jesus Peiro, Aire Barcelona en Alma Novia gepast. Ook allemaal erg mooi, mooi ontwerpen en prima gemaakt met mooie kant, maar zo'n lange sleep en te veel poffende tule... dat ben 'ik' niet. Ik werd in Hasselt geholpen door Simonne, een heel vriendelijke dame, niet pusherig, geen vervelende opmerkingen, prima service. (Ze praatte me wel veel na, in de zin dat ze alles wat ik zei meteen herhaalde of probeerde aan te vullen, wat wel een beetje vervelend was, maar hey, dat nam ik er dan maar bij... Ze was heel vriendelijk en dat telt.)

Ik weet van mezelf dat ik ook niet altijd een goed zicht heb op wat me het beste staat, had eigenlijk een bustier met daarover een kanten stuk over borst en schouders in gedachten, maar dankzij een vriendin die mee was besef ik nu dat gewoon een bustier met blote schouders me het beste staat. Onthouden voor de volgende passessies! Heb me lang te 'bloot' gevoeld met blote schouders, durfde ook lang geen spaghettibandjes aan, maar 't is nog net niet te laat om ermee te beginnen denk ik. :-)

Zo meteen vertrek ik naar E&R in Beverlo, benieuwd of ze me daar ook zo goed helpen.

Tips: Ik had witte pumps mee als passchoenen, droeg een strapless bh en onderbroekje waarmee ik me aan een 'vreemde' dame durf tonen, een parelketting, toch een beetje geschminkt, haren pas gewassen, geurige bodylotion... en dat was allemaal een goed idee om je al wat meer 'bruid' te voelen denk ik.

mona
27-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1322

mona
27-7-2013
 Meld misbruik6-10-2012 9:23:17

Ik weet dat Aire Barcelona hier ook bij velen in de smaak valt, dus post ik het model dat ik van dat merk droeg ook nog even, de Rafaela:
http://www.airebarcelona.es/v4/es/vestido/106-RAFAELA-1...

Heel mooi, maar niet 'ik'. Voel me veel te beperkt in mijn bewegingen met zo'n lange sleep.

Ohja, tijdens het passen kwam Pascale zelf ook even de paskamer binnen, en zei: "Ja, heel mooi, die jurk. En ook een heel mooie madam." :-D Amai, stond ik efkes te blinken! :-)

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik6-10-2012 11:56:14

Ik ben ook naar Issa Moda geweest en had ook Simone, ontzettend lieve dame!

Ondertussen heb ik andere winkels gedaan, maar die jurken die ik daar gepast heb waren toch anders, dus ik heb een nieuwe afspraak gemaakt om dat ene kleedje (wat ik opzij had laten houden) terug te gaan passen en ik kijk er eigenlijk wel naar uit. Ik heb er ene van Aire Barcelona aan de kant hangen.

Die Cymbeline is echt fantastisch! De Aire die je postte was mijn droomjurk, maar die staat me helaas niet mooi.

nog veel succes met je verdere kleedjesjacht!

Inge
24-8-2013
 Meld misbruik23-10-2012 20:17:23

Heyhey!

Heel leuk om te lezen! Ik kom net terug van Lasposa Roeselare om mijn droomjurk te passen. Ik ben vooral naar daar gegaan om de Reese-jurk van Maggie Sottero te passen. Die viel dik tegen!! Ik wou geen jurk met voile, kant en niet wijd. Tot mijn mama zei dat ze mij ziet trouwen met een jurk die kort is vooraan en iets langer achteraan.
Die mevrouw kwam met de Grace van Cymbeline om te passen... en WAW die wordt het. Beetje rock-gehalte vind je niet?
Ik vind hem echt prachtig als je hem aanhebt maar vind de foto op de site wat tegenvallen!
Leuk dat we dezelfde graag zien!

mona
27-7-2013
 Meld misbruik24-10-2012 9:32:05

Ja, inderdaad, in 't echt nog mooier dan op de foto, 't is een heel mooie jurk die Grace. Het model op de foto staat ook in zo'n onnatuurlijke houding, dat zie je vaak bij bruidsjurken vind ik. Houding met handen in de taille en dan de ellebogen zo ver mogelijk naar voren gedrukt: wie staat ooit spontaan zo? Weird.

Met de juiste accessoires en attitude wordt die Grace inderdaad een rock-jurk!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info