TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
mona
27-7-2013
|
6-10-2012 9:23:17
Ik weet dat Aire Barcelona hier ook bij velen in de smaak valt, dus post ik het model dat ik van dat merk droeg ook nog even, de Rafaela: http://www.airebarcelona.es/v4/es/vestido/106-RAFAELA-1... Heel mooi, maar niet 'ik'. Voel me veel te beperkt in mijn bewegingen met zo'n lange sleep. Ohja, tijdens het passen kwam Pascale zelf ook even de paskamer binnen, en zei: "Ja, heel mooi, die jurk. En ook een heel mooie madam." :-D Amai, stond ik efkes te blinken! :-)
|
|
Saar
7-9-2013
|
6-10-2012 11:56:14
Ik ben ook naar Issa Moda geweest en had ook Simone, ontzettend lieve dame!
Ondertussen heb ik andere winkels gedaan, maar die jurken die ik daar gepast heb waren toch anders, dus ik heb een nieuwe afspraak gemaakt om dat ene kleedje (wat ik opzij had laten houden) terug te gaan passen en ik kijk er eigenlijk wel naar uit. Ik heb er ene van Aire Barcelona aan de kant hangen.
Die Cymbeline is echt fantastisch! De Aire die je postte was mijn droomjurk, maar die staat me helaas niet mooi.
nog veel succes met je verdere kleedjesjacht!
|
|
Inge
24-8-2013
|
23-10-2012 20:17:23
Heyhey!
Heel leuk om te lezen! Ik kom net terug van Lasposa Roeselare om mijn droomjurk te passen. Ik ben vooral naar daar gegaan om de Reese-jurk van Maggie Sottero te passen. Die viel dik tegen!! Ik wou geen jurk met voile, kant en niet wijd. Tot mijn mama zei dat ze mij ziet trouwen met een jurk die kort is vooraan en iets langer achteraan. Die mevrouw kwam met de Grace van Cymbeline om te passen... en WAW die wordt het. Beetje rock-gehalte vind je niet? Ik vind hem echt prachtig als je hem aanhebt maar vind de foto op de site wat tegenvallen! Leuk dat we dezelfde graag zien!
|
|
mona
27-7-2013
|
24-10-2012 9:32:05
Ja, inderdaad, in 't echt nog mooier dan op de foto, 't is een heel mooie jurk die Grace. Het model op de foto staat ook in zo'n onnatuurlijke houding, dat zie je vaak bij bruidsjurken vind ik. Houding met handen in de taille en dan de ellebogen zo ver mogelijk naar voren gedrukt: wie staat ooit spontaan zo? Weird.
Met de juiste accessoires en attitude wordt die Grace inderdaad een rock-jurk!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|