Nu Online
Momenteel zijn er 392 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskindjes

6-10-2012 10:54:08
Hey iedereen,

wij hebben 6 bruidskindjes die willen voorlopen, ik vind dat zelf heel leuk maar ik vraag mij nu af wat in godsnaam ik ze moeten laten doen, is enkel voorlopen genoeg of is het de bedoeling dat ze iets doen, ze zijn 8 en 5 (mijn schatje zijn kindjes) de neefjes en nichtjes zijn 7 en 4, nog eentje van 4 en eentje van 3, ik kan ze toch moelijk allemaal bloemblaadjes laten strooien, t zou een tapijt van bloemen worden anders

thanks voor de tips!
fijn weekend!

Saskia
22-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 626

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik6-10-2012 22:23:37

Je kan de oudste 2 iets laten voorlezen,ik heb nog mooie teksten als je die zou willen kan ik ze wel doormailen.

Eentje kan de ringen aanbrengen,de kleinste kan bloemblaadjes strooien. Bij ons waren alle kindjes belletjes aan het blazen toen we buitenkwamen aan het gemeentehuis. Snoepzakjes (of iets anders dat je voorzien hebt voor alle kindjes die erbij zijn of die komen kijken) uitdelen kan ook iets voor de grootste zijn...

Irina
15-6-2013
 Meld misbruik6-10-2012 22:30:51

wij hebben 4 bruidskindjes

2 kindjes van mij (4 en 6) en 2 kindjes van men vriend (5 en 7)

het enige dat al vast staat is dat het jongste meisje (4) de ringen zal dragen,
en de 2 oudste waarschijnlijk de snoepjes (of dergelijk) aan het gemeentehuis gaan geven aan de kindjes (of één van de twee)

misschien de oudste zoon (6) mee de gasten laten ontvangen (diene kan het nogal goed uitleggen) :)

maar voor de zoon van 5 weten we het nog niet zo goed

Nancy, die belletjes blazen is ook wel iets leuk

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...