Terug naar overzicht
Dag Debbie, ik zie ook veel liever zilver!dus ik ben ook benieuwd naar de reacties!
rond de 250 euro gemiddeld voor 2 ringen.Voor de creatiefjes onder jullie; bij robbzilla in de kammenstraat in antwerpen, kan je jullie gouden of zilveren ringen zelf ontwerpen (samen)Eigen goud meebrengen mag ook.Vond het wel een tof idee maar ik ben absoluut niet creatief en geduld heb ik nog minder :-)
hey bij mijn juwelier in aartselaar heb ik een boekje meegekrgen met wat zij omschrijft als stalen ringen, deze zijn hypo-alergeen en helemaal niet duur ik geloof dat het merk MONOMANIA was en ze hebben nog andere dingen dan ringen bv oorbellen en kettingen, zeker eens achter vragen bij je juwelier naar keuze , wij kiezen hier ook voor vanwege mijn allergiën maar ook vanwege de kostprijs, je kan al een ring hebben vanaf 50 euro tot 600 en meer
Wij hebben er dinsdag besteld en waren 500€ kwijt, in de mijne zaten wel wat diamantjes verwerkt dus die kwam op ongeveer 350 €. Titanium ringen zijn ook heel mooi en niet duur kan je mss ook overwegen? Wij vonden de zilver collectie gewoon mooier voor de vrouw. Groetjes Inge