TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Saar
7-9-2013
|
|
|
sanderijn
|
6-10-2012 13:55:21
Dag Jessica, als professioneel muzikante doe ik dit heel gegeeld in heel uiteenlopende bezettingen. Bekijk gerust mijn info-pagina en lees reacties in mijn gastenboek. Je kan me contacteren via tantrijn@hotmail.com Groetjes, Sanderijn
|
|
Kris
|
6-10-2012 23:28:22
Hallo Jessica,
Kijk zeker even bij de Wysiwyg Wedding Singers! Je kan bij ons kiezen met hoeveel we komen, kan dus piano + zanger, maar ook piano + zanger en zangeres, enz. zijn. Zo bepaald je zelf de prijs. Zie www.wysiwygvzw.be ; ook op facebook vind je ons onder de naam wysiwyg wedding singers. Meer kwaliteit dan bij ons kan je voor de prijs die wij vragn niet krijgen!
groetjes,
Kris
|
|
jasper
|
11-10-2012 11:55:47
|
|
Xavier
|
22-10-2012 23:31:24
Beste Jessica,
Ga gerust eens kijken op onze pagina en website, voor meer informatie contacteer je ons maar op info@lovemission.be
Groetjes,
Xavier & Ingrid Love Mission
|
|
Fryderyk
|
4-11-2012 17:38:26
|
|
barbara
4-5-2013
|
29-11-2012 18:57:34
Hallo Jessica Misschien eens kijken op www.chelsey.be. Heel mooi hoor! en Regio meulebeke, dus redelijk dicht hé. Prijs valt ook goed mee. Is dame met piano, en eventueel trompet kan je er bij kiezen. gr
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
29-11-2012 20:31:35
Hallo! Proficiat met jullie huwelijksplannen! Als jullie houden van muziek met soul, kun je eens luisteren naar een aantal liedjes op www.josephinesings.com Ik werk samen met een professionele pianist en er is ruimte voor eigen muziekkeuze! Voor meer info jozefiendefeyter@hotmail.com Heel veel geluk! Jozefien
|
|
Kristof
|
16-12-2012 14:01:26
Beste,
Heeft u www.musinc.be al eens gechecked?
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|