TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kelly
13-7-2013
|
6-10-2012 18:09:35
pfff amai das niet leuk! Had je geen voorbeeldjes mogen geven van make up die je mooi vond?
|
|
Fleur
7-12-2012
|
6-10-2012 18:11:46
jawel hoor, maar had gedacht dat zij de meeste ervaring had. Ik kwam thuis en had mega veel zin om alles eraf te vegen, maar ja heb er wel 50 euro voor bet., dus vond ik het een beetje een zonde om dat te doen (dus heb ik er de helft af gedaan :-) ).
|
|
kelly
13-7-2013
|
6-10-2012 18:15:30
Ja amai dat zou ik ook lastig vinden ze, en 50 euro! Bij ici paris xl doen ze het voor 25, geen idee of het goed is natuurlijk maar ik ga het zeker wel eens testen als ik naar een feestje moet ofzo
|
|
Silke
4-5-2013
|
6-10-2012 19:03:37
Ik zou het haar zeggen dat je het te fel vond, dat je het liever wat natuurlijker hebt.. Je kan dan nog zien hoe ze hierop reageert.
|
|
Jessica
|
6-10-2012 19:16:48
Dag Fleur Waarom heb je op het moment zelf niets gezegd dat je het te fel vond? Ik begin dan altijd opnieuw. Ik begin ook altijd heel erg licht en bouw dan lichtjes op tot het goed is, want naturel is heel persoonlijk. Heeft ze dan niets gedaan om het langer te laten houden? Ik doe (op de primer na, omdat ik die eerst op allergie test) alle "trucjes" al, zodat de proef ook al lang houdt. Ik zou ook eerst even horen hoe ze reageert op je mailtje dat je niet 100% tevreden bent. Voel je je niet goed bij haar reactie, hoor dan even rond voor iemand anders. Veel succes! Groetjes Jessica GlitGlam
|
|
tima
8-9-2012
|
6-10-2012 22:26:38
ik doe ook altijd primer en als alles gedaan is zelfs nog fix spray make up was zelfs na slapen nog goed :)
|
|
Annie
|
7-10-2012 21:26:42
Hallo Fleur,
Het is voor geen van beide partijen leuk! Het is ook niet altijd evident om te weten wat voor de ene te veel en voor de andere te weinig is. Zoals Jessica al zei is het altijd beter om zacht te beginnen en nadien te verzwaren. Zeg haar eerlijk wat je vind en vraag een nieuwe proef. 50 euro is een normale prijs voor de proefmakeup.. voor de ogen gebruik ik een paintpot van Mac als primer, je oogschaduw blijft onberispelijk tot je hem er terug afschminkt. Benefit heeft ook een goede primer Uitproberen zou ik zeggen.
|
|
Fleur
7-12-2012
|
8-10-2012 20:14:05
Bedankt voor de tips, heb besloten om het nog een kans te geven. Ik ga haar morgen opbellen en nog eens zeggen dat mijn ogen 'te' waren. Hopelijk neemt ze het niet verkeerd op! Liefs Fleur
|
|
Jessica
|
8-10-2012 20:47:21
Veel succes!
|
|
Annie
|
9-10-2012 17:50:45
Als ze professioneel is zal ze dit eerder waarderen dan wanneer je niets zegt en naar iemand anders gaat. Groetjes en nog veel geluk in je huwelijksleven.
|
|
Shanna
|
5-11-2012 20:18:31
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|