Terug naar overzicht
Ben benieuwd ik ga morgen is een kijkje gaan nemen.Ik zou wel is willen weten o ik ergens een lijst met exposanten kan vinden, die in antwerpen aanwezig zijn. Heb mijn zinnen gezet op een ring bij een goudsmid in het Antwerpse.Heb jij soms een idee waar ik dit kan vinden?Groetjes
die lijst staat op de site hoor.
Ik dacht inderdaad dat die lijst op de site stond. Je zal er dan alleszins wel je ding gevonden hebben zeker? er waren er vrij veel uit het antwerpse die hun goudjes aan de man brachten ^_^hehe.
Wij zijn ook geweest en vonden Cartarosa wel heel leuk voor de uitnodigingen. Er stond ook een kraam met frietjes, pizza enzo. Nu hebben wij er pizza geproefd maar geen frietjes en daar heb ik nu wel spijt van want wij doen enkel een friet/pizzakraam op onze huwelijksfuif en dan vind ik het wel belangrijk dat het lekkere frietjes zijn :-)Iemand wel geproefd toevallig, ik dacht dat ze snackresto ofzoiets noemden... Precies zo'n zwart bol caravannetje.Voor de rest ook wel genoten van de sfeer... :-)groetjes
nee, wij hebben mozarella met tomaat hapjes geproeft van hun en ook pizza, maar geen frietjes
idem hier. ze stonden zo aan die mannen met hun volledig witte interieur op verplaatsing niet?Ze waren net aan pizzahapjes bezig, geen frietjes op het moment wij er waren. :(