Nu Online
Momenteel zijn er 373 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vandaag naar trouwbeurs gegaan...

6-10-2012 18:35:00
allez vooruit, dat hebben we dan ook weer gehad.
Het was wel eens leuk, een mooie show met enkele merken zoals linea rafaelli, cossmo,... heelveel standen van bruidswinkels zoals Jagré ed..., heel ergveel fotografen die er het beste van hun werk laten zien en natuurlijk de goudsmids die hun mooiste ringen tentoon stellen.
Het was leuk maar heb enkel gekeken. In principe is dat allemaal al geregeld, ik had er in feite heel wat vroeger naartoe moeten gaan, nog voor ik mijn trouwkleedje had ofzo. dan Moet het wel eens de moeite zijn om ideeën op te doen. Wat wel heel leuk was was dat de mensen van 'de praatpaal', 'de flitspaal' en de 'feestviltjes' er stonden met hun gerief. ik heb het nu eens zelf kunnen uitproberen en vond dat wel super leuk.
Ik heb nu wel al de fotograaf geregeld maar ik probeer mijn zus (die een half jaar namij trouwt) het idee aan te praten muhahahahaa!

virginia
5-1-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 849

Maaike
26-4-2014
 Meld misbruik6-10-2012 19:54:09

Ben benieuwd ik ga morgen is een kijkje gaan nemen.
Ik zou wel is willen weten o ik ergens een lijst met exposanten kan vinden, die in antwerpen aanwezig zijn. Heb mijn zinnen gezet op een ring bij een goudsmid in het Antwerpse.
Heb jij soms een idee waar ik dit kan vinden?

Groetjes

Inge
20-7-2013
 Meld misbruik6-10-2012 21:57:23

die lijst staat op de site hoor.

virginia
5-1-2013
 Meld misbruik8-10-2012 20:14:29

Ik dacht inderdaad dat die lijst op de site stond.
Je zal er dan alleszins wel je ding gevonden hebben zeker? er waren er vrij veel uit het antwerpse die hun goudjes aan de man brachten ^_^
hehe.

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik11-10-2012 16:52:43

Wij zijn ook geweest en vonden Cartarosa wel heel leuk voor de uitnodigingen. Er stond ook een kraam met frietjes, pizza enzo. Nu hebben wij er pizza geproefd maar geen frietjes en daar heb ik nu wel spijt van want wij doen enkel een friet/pizzakraam op onze huwelijksfuif en dan vind ik het wel belangrijk dat het lekkere frietjes zijn :-)
Iemand wel geproefd toevallig, ik dacht dat ze snackresto ofzoiets noemden... Precies zo'n zwart bol caravannetje.

Voor de rest ook wel genoten van de sfeer... :-)

groetjes

Inge
20-7-2013
 Meld misbruik11-10-2012 17:03:54

nee, wij hebben mozarella met tomaat hapjes geproeft van hun en ook pizza, maar geen frietjes

virginia
5-1-2013
 Meld misbruik15-10-2012 10:34:41

idem hier. ze stonden zo aan die mannen met hun volledig witte interieur op verplaatsing niet?Ze waren net aan pizzahapjes bezig, geen frietjes op het moment wij er waren. :(

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...