Nu Online
Momenteel zijn er 698 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwwebsite

7-10-2012 18:10:35
Hallo medebruidjes,

ik ben al een tijdje lid van deze site en heb dankzij de actieve forumnaars hier al heel wat ideetjes opgedaan, waarvoor dank :-) !!

Mijn vriend en ik zijn nu aan het twijfelen om een trouwwebsite te maken met daarop info over hoe onze dag er zal uitzien, waar het feest plaatsvindt, links naar website van B&B's in de buurt en dergelijke. We zouden deze website dan in een soort van save-the-datemailtje willen bezorgen aan onze familie en vrienden.

Voor de bruidjes die al ook zo een websites hebben: krijgen jullie hier veel reactie op ? Gebruiken jullie gasten de site ook echt ? We zouden het onder meer ook willen gebruiken om te bevestigen of de gasten aanwezig gaan zijn of niet...

Alvast bedankt voor de informatie !

Groetjes,
Emilie

Emilie
7-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 981

els
8-6-2013
 Meld misbruik7-10-2012 18:44:32

hallo,
lijkt me leuk ik volg even mee

Serena
25-5-2019
 Meld misbruik7-10-2012 19:18:33

http://www.mywedding.com/serenachristian/index.html

dit is (was) onze trouwwebsite, wij hebben er veel positieve reacties over gehad, ze vonden het leuk dat ze al in ons gastenboek iets konden zetten en ook nog eens alle informatie over de dag zelf konden terug vinden.
wat je er allemaal opzet kan je zelf kiezen,
ik heb er in iedergeval geen spijt van gehad dat ik dit had gemaakt

Nog veel voorbereidingsplezier!

groetjes Serena

Fien
12-12-2012
 Meld misbruik7-10-2012 19:48:26

Ik heb er ook over nagedacht, maar we hebben het uiteindelijk niet gedaan. Een belangrijk aspect voor mij zou inderdaad ook geweest zijn dat ze via de website konden bevestigen, maar wij hebben heel wat (oudere) familie die niet internetvaardig zijn, of die zelfs geen computer hebben.

Kristel
13-10-2012
 Meld misbruik7-10-2012 22:06:04

Wij hebben ook een website.

Veel mensen hebben inderdaad via de RSVP pagina geantwoord.
Wel vooral jonge mensen.
We hadden ook de url op onze uitnodiging gezet en vermeld dat ze via de site konden bevestigen en nog meer info konden vinden.
Wij hebben er ook hotels, route, faq's en wat info over ons op gezet.
De foto's komen nadien ook op de site.

Emilie
7-9-2013
 Meld misbruik7-10-2012 23:32:03

Bedankt voor de reacties! We gaan er de komende weken werk van maken om de website ineen te steken.

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik8-10-2012 9:25:01

Wij hebben er ook één. In het begin kwam daar veel op maar nu minder. In het begin veel reacties maar nu niet meer. Maar ik denk dat dat wel terug zal veranderen zo de laatste maanden voor de trouw.. :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...