Terug naar overzicht
hallo,lijkt me leuk ik volg even mee
http://www.mywedding.com/serenachristian/index.html dit is (was) onze trouwwebsite, wij hebben er veel positieve reacties over gehad, ze vonden het leuk dat ze al in ons gastenboek iets konden zetten en ook nog eens alle informatie over de dag zelf konden terug vinden.wat je er allemaal opzet kan je zelf kiezen,ik heb er in iedergeval geen spijt van gehad dat ik dit had gemaaktNog veel voorbereidingsplezier!groetjes Serena
Ik heb er ook over nagedacht, maar we hebben het uiteindelijk niet gedaan. Een belangrijk aspect voor mij zou inderdaad ook geweest zijn dat ze via de website konden bevestigen, maar wij hebben heel wat (oudere) familie die niet internetvaardig zijn, of die zelfs geen computer hebben.
Wij hebben ook een website. Veel mensen hebben inderdaad via de RSVP pagina geantwoord. Wel vooral jonge mensen.We hadden ook de url op onze uitnodiging gezet en vermeld dat ze via de site konden bevestigen en nog meer info konden vinden.Wij hebben er ook hotels, route, faq's en wat info over ons op gezet.De foto's komen nadien ook op de site.
Bedankt voor de reacties! We gaan er de komende weken werk van maken om de website ineen te steken.
Wij hebben er ook één. In het begin kwam daar veel op maar nu minder. In het begin veel reacties maar nu niet meer. Maar ik denk dat dat wel terug zal veranderen zo de laatste maanden voor de trouw.. :)