Terug naar overzicht
Ik doe huwelijkvideoreportages.In die hoedanigheid was ik dit jaar in Rietgaard voor een huwelijkreportage. Het leek allemaal verzorgd maar het bruidspaar kloeg achteraf wel over het feit dat de bedrijfsleider aldaar steeds in hun buurt bleef om praatjes te maken. Privacy werd het bruidspaar niet erg gegund.
Hi Lien,Ditmaal graag een vraag naar jou toe. Op 26/9 vroeg jij info over Rietgaard. Als videograaf antwoordde ik je een dag later.Sommigen op deze site vinden het ongepast dat ik als videograaf jullie tips geven. Heeft het je gestoord dat ik op je vraag reageerde ?Dank bij voorbaat voor eerlijk antwoord.GroetjesFreddy
Beste Freddy,In mijn geval geen probleem: je hebt je antwoord niet gebruikt om reclame te maken, maar hebt een antwoord gegeven waardoor ik iets meer weet over die feestzaal. Bedankt dus!groetjesLien
Ik ben er men Nieuwjaar gaan eten en ik kan niks anders dan lof over spreken.De feestzaal, inrichting, eten alles was tof.Moet trouwens binne 2weken naar een Huwelijk in de Rietgaard dan zal ik het zeker laten weten hoe het was