Terug naar overzicht
Hey,Ik ben er ook weinig aanleg voor, maar ik doe mijn best:Wat je kwijt wil, schrijf het neerWe zullen het nog vaak bekijken, en misschien nog meer.We zullen het zeker lezen, alle wensen naar ons toe verwezen.Verder gaat mijn inspiratie ook niet meer.Succes nog met de zoektocht en geniet van je dag!Groetjes
Hallo,Ik vond dat ook een mooi gedichtje en heb van de laatste zin het volgende gemaakt:We zullen er nog vaak naar kijken, telkens weer.En dan hebben we er ook nog dit onder gezet:Bedankt voor alle attenties en fijne wensen, Jullie zijn stuk voor stuk Lieve Mensen.Hopelijk heb je er iets aan.Suces zaterdag!Anita28/10/2006
Een kleine zin, een groot verhaalin je eigen woorden, je eigen taalmisschien wel met een tekening bij,al wat je kwijtwil, maakt ons erg blijofEen kleine zin, een groot verhaalin je eigen woorden, je eigen taalal wat je kwijtwil, laat het ons wetenzodat we geen enkel momentvan de mooiste dag van ons leven vergetenofEen kleine zin, een groot verhaalin je eigen woorden, je eigen taalal wat je kwijtwil, schrijf het maar neer.we zullen er nog vaak van genieten,telkens meer en meer.Hopelijk vind je iets naar je zin. Het is geen gemakkelijk tekstje om op verder te bouwen he.Groetjes, Katrien
Jullie zijn toch engeltjes!Duizend maal dank!!!!Inge