Nu Online
Momenteel zijn er 3 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voor Sofie

2-9-2004 11:10:31
Hoi Sofie,

Zo spannend zeg....vrijdag trouwen! Het Thermae Palace, in Oostende, daar had ik nog niet aan gedacht.
Wij zitten momenteel met een paar opties voor een paar zalen voor volgend jaar.
Ik denk dat het Hof Ter Mude zal worden in Knokke (aan de grens met Sluis). Ik vind het er echt prachtig, met een super mooie tuin, een fantastische receptiezaal en het is er super lekker om te eten.
Stuivenberg vind ik echt te duur en bij het haar gegrepen. Mijn collega vertelde mij dat ze er ooit naar een receptie is geweest en dat de hapjes niet eens lekker waren. Voor het avondfeest alleen met rond de 120 personen komt het al neer op een kleine 12.500 €! En dan is het nog het goedkoopste dat je neemt van eten en drank.

Groetjes,
Sophie

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 409

sofie
3-9-2004
 Meld misbruik4-9-2004 23:35:34

Hoi
Het was een prachtige dag gisteren maar zo vlug voorbij... Veel succes met je zoektocht en het allerbeste
Sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...