Terug naar overzicht
Hey Aline, geniet maar volop!Ik heb hier ook gekomen met nog 2 jaar op de teller!Soms wil je dat dit sneller dichter en dichterbij komt, maar kijk nu bij mij ... nog 10 maand :-)Wel leuk dat je alles op het gemak en zonder stress kan regelen eh, dan heb je ook van alles jou keuze éh, nergens te laat! Nog véél plezier, alsook hier op het forumKellyx
hey, bij ons ook nog iets minder dan 2 jaar. We trouwen da dag voor jullie :)Ik geniet ook van het stress loos voorbereiden. Ik ben blij dat ik alles op het gemakje kan bekijken wat de mogelijkheden zijn. groetjes.
@kelly: bedankt! En jij ook nog veel plan-plezier! @anneleen: aahja dan moeten we inderdaad bijna even lang aftellen! Nog veel plezier!
ook hier eentje voor 2014 :Dik geniet er super van dat ik alles op mijn gemakje kan voorbereidenen het ventje die laat mij kiezen/regelen.. hij zegt wel als hij het maar niets vind :) dat vind ik nog het leukste/makkelijkste :p
@ jan: wij zijn bijna zeker van de feestzaal. Maar gaan nog 1 andere locatie bezoeken. Het zul dus niet meer lang duren voor dit vastligt. De fotograaf is een kennis evenals haar en make up. Een vriendin zal ceremoniemeester zijn( ze heeft dit nog al eens gedaan). Vervoer: ik zit in een club met oude minitjes, die mensen zou ik mss wel zo ver krijgen om te rijden. Kleed: heb al een kanshebber gevonden online, maar heb er moeite mee deze zo lang op voorhand al te bestellen. Kortom: nog niets concreet, maar toch al heel wat in gedachten...