Nu Online
Momenteel zijn er 358 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Genieten

8-10-2012 10:33:14
Hallo, Nog net iets minder dan twee jaar moet ik aftellen, maar ik geniet verschrikkelijk hard van het plannen en voorbereiden. Alles op het gemak, zonder stress. Mijn lieve schat geniet er even hard van... Samen naar zalen gaan kijken, trouwbeurs,... Gisteren lekker samen in bed met de laptop op zoek naar muziek die volledig bij ons past voor de grote dag... Ik zie hem elke dag nog liever en liever en tel met heel veel plezier af naar onze speciale dag! Ik hoop dat het er bij jullie allemaal even romatisch en verliefd aan toe gaat! Aline

aline
23-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 727

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik8-10-2012 10:47:18

Hey Aline, geniet maar volop!
Ik heb hier ook gekomen met nog 2 jaar op de teller!
Soms wil je dat dit sneller dichter en dichterbij komt, maar kijk nu bij mij ... nog 10 maand :-)

Wel leuk dat je alles op het gemak en zonder stress kan regelen eh, dan heb je ook van alles jou keuze éh, nergens te laat!

Nog véél plezier, alsook hier op het forum

Kelly
x

Anneleen
22-8-2014
 Meld misbruik8-10-2012 11:06:33

hey,

bij ons ook nog iets minder dan 2 jaar. We trouwen da dag voor jullie :)
Ik geniet ook van het stress loos voorbereiden.
Ik ben blij dat ik alles op het gemakje kan bekijken wat de mogelijkheden zijn.

groetjes.

aline
23-8-2014
 Meld misbruik8-10-2012 14:29:42

@kelly: bedankt! En jij ook nog veel plan-plezier! @anneleen: aahja dan moeten we inderdaad bijna even lang aftellen! Nog veel plezier!

Saskia
12-4-2014
 Meld misbruik8-10-2012 21:17:15

ook hier eentje voor 2014 :D
ik geniet er super van dat ik alles op mijn gemakje kan voorbereiden

en het ventje die laat mij kiezen/regelen.. hij zegt wel als hij het maar niets vind :) dat vind ik nog het leukste/makkelijkste :p

Jan
14-8-2014
 Meld misbruik8-10-2012 22:43:21

aline
23-8-2014
 Meld misbruik9-10-2012 11:25:47

@ jan: wij zijn bijna zeker van de feestzaal. Maar gaan nog 1 andere locatie bezoeken. Het zul dus niet meer lang duren voor dit vastligt. De fotograaf is een kennis evenals haar en make up. Een vriendin zal ceremoniemeester zijn( ze heeft dit nog al eens gedaan). Vervoer: ik zit in een club met oude minitjes, die mensen zou ik mss wel zo ver krijgen om te rijden. Kleed: heb al een kanshebber gevonden online, maar heb er moeite mee deze zo lang op voorhand al te bestellen. Kortom: nog niets concreet, maar toch al heel wat in gedachten...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...