Terug naar overzicht
Mag ik vragen wat die volgwagens kosten? Wij hebben nog geen en twijfelen nog een beetje voor de prijs.... grts
Leuk hé het vervoer kiezen.Wij hadden onmiddellijk gekozen voor een bruidwagen en volgwagens...Ik vond ook dat de prijzen meevielen, ik had dit veel slechter verwacht.Het is niet meer te tellen hoeveel keer ik al weggedroomd heb en het al volledig voor mij zie. :-)Al die zaken vastleggen doet je wegdromen aan jullie grote dag.Nog veel succes bij de voorbereiding!
bij ons komt het op een totaal van 970 euro voor de bruidswagen met 3 volgwagens en 5 uur rijden + chauffeurs (uiteraard ;-) ) Ben nog steeds aan het nagenieten van daarstraks, wat moet dat de dag zelf niet zijn... ;-) Wij hebben een Rolls Royce en de volgwagens zijn van Jaguar.
Herken ook jouw gevoel. Ik had altijd in mijn hoofd om met een witte schoolbus te trouwen. Maar ik vond overal gele bussen en had er mij al een beetje bij neergelegd (en bijna geboekt) tot ik DE bus vond mijne witte schoolbus Ik kan me jouw blijdschap helemaal inbeelden. Goed gevoel he!!!
Hey Eline Waar heb jij die bussen gevonden, hoe lang rij je daarmee rond en hoeveel kost het? Thanks
Idd Jan het was een heel vriendelijke en vooral een vlotte vrouw! Wij mochten in elke bus en elke auto wel eens kijkje nemen of eens in plaats nemen en idd alles was mooi verzorgd! Ik ben vanmorgen opgestaan en ben zo blij dat we dan uiteindelijk toch voor de auto's gegaan zijn en ik zeg het nog eens: voor mij is het echt een meisjesdroom die uitkomt Nog heel veel plezier met jullie voorbereidingen!groetjes
Hey Marijke!Onze witte schoolbus komt van de White Star Ceremonie uit Aalst.Wij gebruiken hem een ganse dag (ongeveer 6 uur), maar de prijs is afhankelijk van waar je woont (de eerste 100km, ook heen en terug van de stelplaats zit daarin, is gratis).Je moet anders maar eens kijken op hun website http://www.white-star-ceremonie.be/