Terug naar overzicht
Wij zitten met hetzelfde probleem...Van bij ons naar het gemeentehuis is 5min rijden. Daarna moet iedereen met zijn eigen vervoer naar de feestzaal (zitten enkele uurtjes tussen terwijl wij foto's gaan nemen).Een ceremoniewagen/bus is redelijk duur voor die paar uurtjes he.Komt er dan nog bij dat ik wel gerust wil betalen voor een oldtimer die mij echt ligt (maw enkel Opel oldtimer), en ik het bedrag veel vind om te geven aan een "gewone mooie wagen die mij niet veel doet"Onze eigen auto versieren is wel een optie. Maar waarmee?Ik wil het dan ook niet te kitscherig maken... en zouden jullie dan zelf rijden of een chauffeur zoeken?
Wij twijfelen ook nog erg over het vervoer. We vinden dat erg duur en eigenlijk hoeft het voor ons niet echt. Maar er is natuurlijk nog de sociale druk want de mensen verwachten dat je in een speciale auto toekomt. Misschien vragen we aan de vriend van mijn zus of we zijn auto mogen gebruiken. Hij rijdt in een witte Audi A6. Als we daar wat gekleurde linten ofzo aanhangen is het misschien ook nog wel feestelijk. Aan volgwagens ofzo doen we niet. De ouders, broers en zussen voorzien hun eigen vervoer.
Mijn ventje heeft ook een witte Audi en die zou eventueel kunnen dienen... maar ik hoop dat we een Opel vinden (er zijn er wel in West-Vl en Limburg maar die willen niet naar Vl-Brabant komen)
hoi dames,wij hadden ook dat probleem ivm de korte afstanden, wij hebben dan de minibusjes genomen van bij ons thuis naar de kerk (1 voor de vrouwen en 1 voor de mannen) en van de kerk naar de zaal (eentje reed terug naar huis om auto's op te halen en het andere busjes waren wij en de getuigen). wij hebben dan de prijs ook onderhandeld met de eigenaar van de busjes omdat de afstanden zo kort waren.je kan natuurlijk altijd ook foto's nemen hé met de busjes, dat hebben wij ook gedaan.we hebben nog niet alle foto's, maar ik ben er zeker van dat het leuke foto's zal opleveren en wij hebben er geen spijt van. wij hebben 500 euro betaald.Groetjes
Wij hebben ook een busje genomen. Vooral onder lichte dwang van ouders. Eerst wou ik ook met auto's. Toen ik begon te zoeken, verliep dit moeilijk om autos te vinden die op elkaar lijken. chauffeurs te vinden want degene die in suite zit,moet zich laten voeren. Je zou dan ook een kleine vergoeding moeten kunnen geven aan de chauffeurs want je neemt toch veel tijd van hen in beslag. Dus hebben we toch gekozen voor een busje. In totaal heeft hij ook maar 25 km moeten rijden. feestzaal-stadhuis-kerk-feestzaalhttp://depaardenhoeve.site88.net/?page_id=39 dit was ons busje ( regio roeselare). 450 euro er kunnen wel maar 12-14 personen in. Was wel zeer geslaagd!!
Hoi,wij hebben ook dit probleem.Mijn ouders wonen op 5 minuten wandelafstand van de kerk dus vervoer huren is heel duur voor zo'n korte afstand.Wij hebben nu beslist om een Riksja fiets te huren voor 2 personen (zo'n indonesische fiets). De rest van de suite gaat te voet (of met de gewone auto bij slecht weer).Wij vonden zo'n fiets origineel en vooral niet duur (75 euro).We zouden er ook graag leuke foto's mee trekken.
Hey,Wij hebben ook lang getwijfeld, ook omdat we maar met een kleine suite zijn, maar waar een wil is, is een weg en wij hebben dan toch gekozen ook voor de Volkswagen mini busjes (of hippie busjes zoals ik ze wel noem =) ) we hebben er 2 gekozen 1 waar mijn vriend en ik samen met onze ouders in zitten en de andere voor grootouders en broers en zus. 1 busje nemen we ook mee op de fotoreportage, en je kan altijd vragen aan de chaufeur of hij niet een grotere afstand wil nemen om naar het stad/gemeentehuis te gaan en of de zaal.groetjes