Terug naar overzicht
wij hadden safri duo ( dat liedje met die trommels) toen wij binnen kwamen. Was zeker geslaagd iedereen stond meteen recht aan tafel.
wordt dit eigenlijk altijd gedaan? mijn vriend wil dit absoluut niet om zo al zwaaiend en een rondje te lopen binnenkomen. ik snap hem ergens wel...
ja...ik zou het ook niet weten??? ik zit met hetzelfde!!
allee wij
Ik zag zo'n dingen eerst ook niet echt zitten, maar vond het uiteindelijk wel leuk.
Vele koppels willen niet les lac diu connemara horen op hun feest en willen geen ronddraaiende servetten zien, nochtans is dat iets wat volgens mij niet mag ontbreken, ambiance zit er meteen in en als de dj dan goede platen draait kan het feest niet meer stuk want je hebt de gasten meteen mee.The bongo song van safri duo is hier ook heel goed voor, net zoals de dans versie van les lac du connemara.
Zoals Jacky hier inderdad zegt zijn er steeds meer koppels die Les Lacs niet meer willen op hun huwelijksfeest. Uiteraard zorgt dit wel voor een zekere ambiance en sfeer. Een echte aanrader en meer en meer gevraagd is avicci met levels. De DJ kiest dan het beste moment uit om het lied te starten.
Wij gaan niet apart binnenkomen. We verzoeken de mensen gewoon naar hun tafels te gaan en zullen dan tegelijkertijd binnenkomen. Ik wil wel een beetje aandacht die dag, maar ook niet te veel :-)