Nu Online
Momenteel zijn er 549 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dan toch een ceremoniemeester, maar wie?

9-10-2012 9:08:16
Beste bruidjes in spé,

Aanvankelijk dachten wij geen beroep te doen op een ceremoniemeester. Ik dacht alles zelf te kunnen regelen en voor alle kleine idngen (organisatie op de dag zelf) te kunnen rekenen op mijn zussen.Maar toch, wil ik dat ook zij genieten van deze speciale dag, en ik stel vast dat ikzelf niet alles in 't oog zal kunnen houden. (timing, bruidskindjes, planing, hulp bij fotoshoot, lintjes aan auto, kerk versieren terwijl we op fotoshoot zijn, enz) Ik ben van nature al iemand die zeer perfectionistisch is en veel strees heeft, dus het zo mss beter zijn om dan toch een ceremoniemeester in te schakelen. Alleen was dit dus niet voorzien in ons oorspronkelijk budget, maw we zoeken iemand die niet onbetaalbaar is.

Help ! Wie kunnen we hiervoor best inschakelen?

Thx voor jullie reacties !

Guinevere
7-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1112

Sara
15-6-2013
 Meld misbruik9-10-2012 9:46:45

Van welke regio ben je?

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik9-10-2012 9:55:57

Wij hebben ook gekozen voor een ceremoniemeester. Gewoon omdat ik wil dat alles perfect verloopt en ik zelf anders achter iedereeen zijn veren zit en niet kan genieten.Wij kozen voor Luc Boulanger (Leuven) na de commentaren op het forum gelezen te hebben. Een hele vriendelijke man, met superveel tips en ervaring. Na ons gesprek had ik zo iets van : "alles onder controle... laat maar komen :-)"
En voor de prijs moet je het niet laten, wij betalen (denk ik) 170€ voor zijn hulp van +/- 10u tot 17u (receptie thuis, naar gemeentehuis, fotoshoot, ceremonie zaal, ...)
Hij werkt trouwens in heel Vlaanderen.

Davy

Meld misbruik9-10-2012 10:01:47

Beste Guinevere,

Proficiat met de trouwplannen.
Ik ben voorlopig nog beschikbaar op jullie huwelijksdag.
Ik heb je een privébericht gestuurd met wat meer info.

Groetjes Davy

www.allegebeure.be

Guinevere
7-6-2013
 Meld misbruik9-10-2012 10:03:37

Aha Thx voor alle info. Carrrie, ik heb net een mailtje gestuurd naar Luc, hopelijk is hij nog beschikbaar op onze datum !
Wij trouwen in Tremelo en hebben feest in Kortenberg dus dat zou perfect zijn.

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik9-10-2012 10:14:05

Da's waar, jullie feest is ook in de Venkel zeker? :-) Dat is voor hem ook niet ver, he... Hopelijk is hij nog beschikbaar. Hij is ook op alles voorzien, ik kon mijn oren niet geloven : vb heeft paraplu's bij, pijnstillers, vlekkenverwijderaar, naald en draad, cola of druivesuiker, extra panties, wit dekentje voor op fotoshoot, enz. En je kan bij hem ook auto's en decoratie regelen/kopen/huren (vb huwelijkskaars, staanders en bloemblaadjeskanon, enz enz)

Guinevere
7-6-2013
 Meld misbruik9-10-2012 10:37:31

Klopt, ons feest is ook in de Venkel. En ik denk dat we ook delzefde DJ hebben (dankzij jouw tip) :-)
Ik hoop echt dat hij nog beschikbaar is en wacht vol spanning op een mailreply !
We komen er nogal een beetje laat mee af, maar ik was er al die tijd van overtuigd dat ik al die kleine dingen zelf kon regelen... Niet dus want ik begin nu al te stressen :-)

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik9-10-2012 10:39:50

Wij hebben Pierre Loncin, ook gevonden via dit forum
Wonende in Berchem, maar komt overal.

Groetjes
Kelly

Stephanie
16-8-2013
 Meld misbruik9-10-2012 10:51:04

Kelly, hoeveel vraagt Pierre Loncin?

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik9-10-2012 11:38:39

oh dat moet ik vanavond thuis eens nakijken, ik vond dat in elk geval niet héél véél.
Had duurder gedacht maar viel héél goed mee!
En dan alles wat hij de dag zelf van stress overneemt, dan heb ik dat graag!
Ik ben dan ook véél geruster, moest ik het vergeten, mag je me straks eventueel wel een PB sturen. dan laat ik het je snel weten...

Maar ik heb hem ook al wel langer dan een 1 jaar vastliggen, dus misschien zijn prijs opnieuw opvragen?

We komen voor de trouw ook nog 2x samen, om alles te overlopen, te bespreken, en zien waar hij ons ev. nog zou bij kunnen helpen; en dan de dag zelf komt hij ook als bij de 1ste mee.

Ons eerste contact was super goed! Iets oudere man, maar een stil rustig persoon, en stelde ons echt gerust, vandaar mijn goed vertrouwen in deze man!

Kelly

x

miranda
20-4-2013
 Meld misbruik9-10-2012 12:07:28

wij hebben Dirk Stuer van waasmunster weet niet of die overal komt je vind hem op het internet terug,we moeten donderdag voor het eerst ernaar toe ben benieuwd want loop ook al te stressen !!!
groetjes

Guinevere
7-6-2013
 Meld misbruik10-10-2012 8:54:03

Woehoe, het is bevestigd ! Luc Boulanger zal al mijn stress wegnemen die dag :-)

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik10-10-2012 20:43:15

Jeej !! :-)
Amaai, de Venkel, DJ en Luc gaan mekaar al goed kennen tegen dat het aan ons is :-)

ben je al bij Luc geweest of nog niet? Je zal zien, hij is een hele rustgevende men en je voelt je echt op uw gemak nadien !

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik11-10-2012 9:42:30

leuk, komt altijd van pas!
gaat jullie zéker goed doen!

Guinevere
7-6-2013
 Meld misbruik11-10-2012 10:06:04

Volgende week vrijdag hebben we een eerste afspraak met Luc. Ben benieuwd !
Idd, Carrie, DJ, De Venkel en Luc zullen elkaar al hebben leren kennen tegen dat jij trouwt :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...