Nu Online
Momenteel zijn er 692 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie komt er op voorhand samen met de suite om de dag te bespreken?

9-10-2012 14:58:20
Beste medebruidjes,
Bespreken jullie op voorhand de volledige dag in detail met iedereen van de suite (ouders, broers, zussen, grootouders, getuigen)
Wij hadden iedereen een mail gestuurd met de globale planning (wanneer het gemeentehuis, wanneer de kerk, feest) en wat er van hen verwacht werd.
Wijzelf en de meeste mensen van de suite vonden dit voldoende, maar er is één koppel dat enorm dwarsligt en zij vinden dat er moet worden samengezeten om alles te bespreken.
Wat is jullie mening?

Debbie

debbie
20-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 971

Nathalie
7-10-2014
 Meld misbruik9-10-2012 15:31:22

Ik denk dat je voor niemand goed kunt doen en ik zou zeggen als 1koppel er moeilijk omdoet zou ik er niet van wakker liggen, zolang de familie en getuigen goed op de hoogte zijn?

Saskia
22-6-2013
 Meld misbruik9-10-2012 15:32:25

anders gewoon eens met dat koppel nog eens samen komen?

Annelies
15-9-2012
 Meld misbruik9-10-2012 16:09:30

Als ze er voor jullie willen staan die dag, kan je inderdaad best even allemaal samen zitten.
Hebben wij met onze suite ook gedaan.
Dan kunnen er later geen discussies zijn, en zijn jullie, als koppel, ook geruster :-)

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik9-10-2012 18:03:18

Wij hebben het niet gedaan, ik had een papiertje gemaakt met alle uren en momenten op zodat ze wisten wat wanneer en waar zou zijn en dat was voldoende voor ons. Ik weet dat als we het binnen het gezin er maar even over hadden er onmiddelijk discussies en andere meningen waren dus heb ik het er zo weinig over gehad. Als die koppel perse wilt samenkomen, nodig ze uit voor een gezellig avondje en bespreek het met hun en dan zijn ze content :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...