Terug naar overzicht
ik snap je frustraties. persoonlijk zou ik eens met je vriend erover praten en als hij van dezelfde mening is zou ik voor een andere getuige gaan. op zich denk ik niet dat het heel erg is dat je nu 2maanden voor datum nog iemand anders zoekt. wat je dan wel zal hebben is dat er op korte tijd veel afgesproken moet worden met de nieuwe getuige maar mss heb je iemand in je omgeving die jullie werksituatie goed kent en die daar ook gemakkelijker rekening mee houdt. alvast veel succes en hopelijk komen jullie tot een goede oplossing
Goh Angelique, zo een beu situatie! Ik zou zelf eerst de situatie wat laten bekoelen. Ik begrijp dat je er van over je toeren bent en dan worden soms dingen gezegd waar we later spijt van hebben. De getuige van je verloofde is niet de eerste getuige waarvan ik weet die duivelsoorkes krijgt naar het einde toe. Hoe drukker jij je maakt, hoe erger hij wordt. Laat het even stil en maak dan kort maar krachtig duidelijk dat die datum niet gaat maar zeg dan wel welke data wel. Laat je vriend dit maar doen, het is zijn getuige. Succes!
Angelique,als het je verloofde's vriend is, lijkt het me in de eerste plaats aan hem om te reageren. Als er vriendschap is, zal er ook begrip zijn.In het andere geval zal de vriendschap de trouw misschien niet overleven maar zoals je hier al hebt kunnen lezen, zou dat de eerste niet zijn... Jammergenoeg.Als dat voor jullie een breekpunt is, kan ik je alleen aanraden om daar duidelijk, samen (!) en snel op te reageren... Succes,E.
Ik vind ook dat het alleen aan je verloofde is om hierop te reageren... Jij kan je frustraties uitten aan je verloofde en als hij dezelfde mening deelt... kan je samen bespreken hoe het aan te pakken...Ik vind ook precies niet perse verwijderen. Mijn getuige hebben ook de vrijgezellen niet te kiezen, die ligt al vast als ergens in de paasvakantie. Overdag wil ik ook apart en indien mogelijk 's avonds uitgaan en zo samenkomen... Echt samenkomen om over kledij en trouw te spreken gebeurd er hier ook niet hoor, maar we zien elkaar wel regelmatig (aangezien de mannen collega's zijn)