Nu Online
Momenteel zijn er 544 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuige !!!

9-10-2012 19:30:22
de getuige van mijn vriend begint echt op mijn .... te werken.

meneer de getuige ( een vriend van mijn verloofde ) is meteen na onze verloving gevraagd als getuige ... opzich geen probleem!
nu laat die hem eerst 4 maand niet horen ... wij nemen altijd het initiatief om af te spreken voor kleding enzo , als we heb dan vragen geen probleem dan doet die het ook ...

maar nu... ongeveer 2 maand voor de trouw komt die af voor een datum voor de vrijgezelle, .... ik had hem van in het begin gezegd zeg ruim op tijd een datum zodat we deze kunnen vrijhouden, want mijn verloofde werkt in een winkel en die is 6/7 dagen van de week open ... van s'morgens tot s'avonds... dus afspraken die wij samen moeten doen en bespreken voor de trouw zijn op mijn verloofde zijn vrije momenten ...

nu eist de getuige van mijn verkoofde een datum die al voledig geplant is zoals bijna alle andere weekends .. de weekends dat wij kunnen kan de getuige niet , terwijl die op voorhand was verwittigd !!!!!

dan het 2de wij als huwelijkspaar willen samen komen op de vrijgezellen omdat we dan samen naar huis/bedje willen ... ook hier gaat de getuige weer niet met akkoord en maakt er weer een drama van ..RRRRRRRRRRR

3de wij als huwelijkspaar willen niet dat er iemand in ons huis komt op de huwelijksdag voor versiering enzo... hier gaat de getuige weer eens in verdediging ... dat die dat moet doen !!!! HALLO WIJ WILLEN DIT NIET!!!
wij zitten wel met huisdieren en daarom dat we het zekere voor het onzekere willen nemen...

wat moeten we nu doen ...

liefst vanal zou ik( bruid) hem willen verwijderen als getuige ... kan dit nog 2 maand voor de huwelijksdatum...???

of hebben jullie mss ideeen hoe we dit kunnen oplossen ???

alvast bedankt

groeten angelique en jonathan

angelique
12-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 882

ine
11-4-2014
 Meld misbruik9-10-2012 19:59:43

ik snap je frustraties. persoonlijk zou ik eens met je vriend erover praten en als hij van dezelfde mening is zou ik voor een andere getuige gaan.
op zich denk ik niet dat het heel erg is dat je nu 2maanden voor datum nog iemand anders zoekt.
wat je dan wel zal hebben is dat er op korte tijd veel afgesproken moet worden met de nieuwe getuige maar mss heb je iemand in je omgeving die jullie werksituatie goed kent en die daar ook gemakkelijker rekening mee houdt.
alvast veel succes en hopelijk komen jullie tot een goede oplossing

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik10-10-2012 21:34:46

Goh Angelique, zo een beu situatie! Ik zou zelf eerst de situatie wat laten bekoelen. Ik begrijp dat je er van over je toeren bent en dan worden soms dingen gezegd waar we later spijt van hebben. De getuige van je verloofde is niet de eerste getuige waarvan ik weet die duivelsoorkes krijgt naar het einde toe. Hoe drukker jij je maakt, hoe erger hij wordt. Laat het even stil en maak dan kort maar krachtig duidelijk dat die datum niet gaat maar zeg dan wel welke data wel. Laat je vriend dit maar doen, het is zijn getuige. Succes!

Ellemieke

Meld misbruik10-10-2012 21:52:59

Angelique,

als het je verloofde's vriend is, lijkt het me in de eerste plaats aan hem om te reageren. Als er vriendschap is, zal er ook begrip zijn.
In het andere geval zal de vriendschap de trouw misschien niet overleven maar zoals je hier al hebt kunnen lezen, zou dat de eerste niet zijn... Jammergenoeg.

Als dat voor jullie een breekpunt is, kan ik je alleen aanraden om daar duidelijk, samen (!) en snel op te reageren...

Succes,
E.

Tina
19-7-2013
 Meld misbruik11-10-2012 14:47:26

Ik vind ook dat het alleen aan je verloofde is om hierop te reageren... Jij kan je frustraties uitten aan je verloofde en als hij dezelfde mening deelt... kan je samen bespreken hoe het aan te pakken...

Ik vind ook precies niet perse verwijderen. Mijn getuige hebben ook de vrijgezellen niet te kiezen, die ligt al vast als ergens in de paasvakantie. Overdag wil ik ook apart en indien mogelijk 's avonds uitgaan en zo samenkomen... Echt samenkomen om over kledij en trouw te spreken gebeurd er hier ook niet hoor, maar we zien elkaar wel regelmatig (aangezien de mannen collega's zijn)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...