Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bh

27-9-2006 10:49:08
hey,
Heb ik laatst men kleed gaan kiezen en deze komt nog erg laag.
dus moet ik een speciale bh dragen.
Kwam de verkoopster met van die dingen af om op mijn borsten te kleven.Nu heb ik nog zwaare borsten en ben ik bang dat ze niet zullen houden.
Ze was vol lof en zei dat deze heel erg verbeterd waren.
Ze droeg ze zelf heel de tijd.
Oke maar deze dame had misschien cub b en ik d,ik vind dit op zich een groot verschil.
Heb ik mij dan maar laten ompraten en ze gekocht.
Ik heb ze wel mee gekregen om ze te proberen,maar durf ze niet aan doen,omdat ik bang ben ze niet meer zouden kleven op onze trouw zelf.En om andere te gaan halen vond ik wel erg duur,100 euro voor het stel.
Nu is de vraag,heeft er iemand al ervaring gehad met zulke dingen?
Help mij!!!
Alvast bedankt.
Groetjes van Skally

pascale
14-4-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 691

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik27-9-2006 11:10:29

Hey,

zelf heb ik geen ervaring met zulke dingen, maar ik heb onlags (ik geloof in Flair of Evita) een vergelijkende studie gelezen hierover. Eén van de testpersonen had een grote cup en die was er niet zo tevreden over... Toch eens proberen zou ik zeggen!

Lieve

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik27-9-2006 12:49:37

Ikzelf zou dit toch ook niet doen met mijn E-cup hoor...
Mijn tante gebruikt dat soms en zij heeft een B-cup en bij haar blijven ze al niet zo goed zitten.
En by the way: er is denk ik maar één merk voor zo'n BH en zij verkopen zelf ook in de Blokker dezelfde BH's voor € 15! Je kan er misschien daar één halen om te testen...

Veel succes,
Fieke
7/07/2007

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik27-9-2006 13:42:10

Hoi,

Tegenwoordig bestaan er ook stoffen BH's om op je borsten te kleven. Dat is dus enkel de voorkant van een BH die je erop kleeft en dat kan je keer op keer opnieuw doen. Ik heb een vriendin die dat draagt en zij is er heel tevreden over. Zij heeft wel niet zo'n grote cup...

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Nathalie
8-9-2006
 Meld misbruik27-9-2006 14:34:56

Mijn jurk was ook laag van voren, maar heb er een speciale bustier voor gekocht in de lingeriewinkel, die kwam er niet onderuit en zo heb je toch steun! Het merk was La Perla, wel duur, maar ik was er zeer tevreden over, het heeft de hele dag perfect gezeten en het is wel erg belangrijk dat je je die dag goed en lekker voelt, anders straal je dat ook uit.
Succes ermee!

Groetjes
Nathalie
al 19 dagen getrouwd!

Katrien
24-6-2006
 Meld misbruik27-9-2006 17:18:54

hey pascal,

ik snap je probleem. Ik heb zelf ook een d-cup en had een kleed met volledig open rug dus moest ook een speciale BH aan. In de winkel zijn ze ook met die kleefdingen afgekomen, maar die bestonden maar tot in maat C en dat ging dus langs geen kanten. Ik kon ze eigenlijk juist op mijn borsten kleven, maar dat gaf geen extra steun en dus ook niet veel zin. Voelde me ook alles behalve comfortabel, om nog maar te zwijgen van de huwelijksnacht waarbij je man die kleefdingen van je borsten mag beginnen peuteren, echt sexy zou ik me niet voelen... Nu had ik gelukkig wel een stevige bustier als trouwkleed en ik heb gewoon geen BH aangedaan en dat ging prima!
Afvallen ging die kleefBH zeker niet gedaan hebben, maar ik was er zeker geen fan van.

Hopelijk vind je nog een oplossing.

Groetjes,

Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...