Terug naar overzicht
Hey,Ik studeer ook nog en ook pas in juni afgestudeerd en vriend werkt ook al enkele jaren. Wij hebben besloten om wel alles samen te doen. Omdat ik het gewoon mooier zou vinden als alles op 1 dag gebeurd.Mijn moeder wil ook jurk betalen en zijn ouders het kostuum, maar voor de rest moeten we wel alles ook zelf betalen, maar we zijn ervan overtuigd omdat ik tegen dan 1 jaar ong gewerkt heb dat het wel allemaal zal lukken :)GroetjesAnke
Hey Sarah,Als je het in 2 splits, heb je dan niet meer kosten? Of zou je dan enkel trouwen en dan naar huis, zonder iets te doen met de getuiges en familie.groetjes
Wij trouwen op 2 dagen. 13 februari 2013 trouwen wij voor de wet omdat we die dag exact 3 jaar samen zijn.. Jammer genoeg valt deze dag wel op woensdag dus hebben we er voor gekozen om dan enkel met onze ouders, grootouders en broers en zussen een champagne-ontbijt te gaan eten. Ons feest + de misviering vindt dan plaats voor heel de familie en vrienden op 15 juni 2013.. Qua trouwringen zullen wij er waarschijlijk voor kiezen om er 13-02-13 in te laten graveren, omdat deze datum voor ons meer betekenis heeft. We wilden ook liever op 2 dagen trouwen omdat het dan niet zo druk en hectisch is om alles te regelen en op de dag zelf. Veel succes alvast!