Terug naar overzicht
Hey,Ik studeer ook nog en ook pas in juni afgestudeerd en vriend werkt ook al enkele jaren. Wij hebben besloten om wel alles samen te doen. Omdat ik het gewoon mooier zou vinden als alles op 1 dag gebeurd.Mijn moeder wil ook jurk betalen en zijn ouders het kostuum, maar voor de rest moeten we wel alles ook zelf betalen, maar we zijn ervan overtuigd omdat ik tegen dan 1 jaar ong gewerkt heb dat het wel allemaal zal lukken :)GroetjesAnke
Hey Sarah,Als je het in 2 splits, heb je dan niet meer kosten? Of zou je dan enkel trouwen en dan naar huis, zonder iets te doen met de getuiges en familie.groetjes
Wij trouwen op 2 dagen. 13 februari 2013 trouwen wij voor de wet omdat we die dag exact 3 jaar samen zijn.. Jammer genoeg valt deze dag wel op woensdag dus hebben we er voor gekozen om dan enkel met onze ouders, grootouders en broers en zussen een champagne-ontbijt te gaan eten. Ons feest + de misviering vindt dan plaats voor heel de familie en vrienden op 15 juni 2013.. Qua trouwringen zullen wij er waarschijlijk voor kiezen om er 13-02-13 in te laten graveren, omdat deze datum voor ons meer betekenis heeft. We wilden ook liever op 2 dagen trouwen omdat het dan niet zo druk en hectisch is om alles te regelen en op de dag zelf. Veel succes alvast!
heey iedereen :),Sarah: Ik denk enkel trouwen voor de wet en dan thuis wa drinken ofzo met de dichtste familie en dan het feest op de dag van de kerk.Maar kvind het ook wel mooier op één dag maar tis zoals sara zegt het kan druk zijn. Mijn vriend heeft ook een hond, die hij nie lang alleen wil achterlaten. Dus aléja daarvoor is het misschien ook beter op 2 dagen.Pff lastige beslissing... Maar ik denk vooral om alles op één dag te doen :), dagaat het beste uitkomen volgens mij.Anke: Ja dan zou ik ook zeker een half jaar werken. En ik heb nog veel spaarcenten nu al staan ook maar kwil ze er liefst niet allemaal door hebben om nog huis te kunnen kopen.Sara: Ja zo had ik het ook gedacht als het appart zou gebeuren. En met de drukte en het hectische heb je gelijk. Ik ervaar het ook zo nu.
Hoi,ik ben nog niet afgestudeerd en ondertussen al getrouwd. Wij gingen het ook eerst apart doen, dus deze zomer trouwen en dan twee jaar later of zo ook voor de kerk trouwen met een groot feest, maar we (zeker de mama's) hadden een beetje schrik dat het er dan niet meer van zou komen, want er zijn dan telkens andere prioriteiten...
En ik zag dat het er wel al van gekomen is?Maar hoe hebben jullie dat dan kunnen betalen?
Hey Sarah,Wij hebben voor de honden en katten een oppas geregeld, want mijn katten mogen niet alleen in huis zijn, want dan breken ze de boel af.En zoals je schrijft, verlang je meer op één dag dan in twee keer, gewoon je hart volgen, het budget goed bekijken en je komt er wel aan uit.Praat er eens met de beide ouders erover, misschien zij het beter zien, ze kennen ook jou beter héAlvast veel succes en laat eens weten wat het geworden is.Groetjes
Heey Sarah,Das ookal een probleem, de mensen die wij kennen voor op de honden (ook die van zijn ouders) te passen zijn uitgenodigt op het feest. En zij zien niet echt een vreemd iemand zitten om op hun honden te passen.Ja, ik ga dat zeker doen :) !En klaat jullie zeker iets weten..Groetjes en bedankt hé ^^