Terug naar overzicht
Wel spijtig dat de foto's niet zichtbaar zijn, kan je geen link doorgeven, ben nu wel nieuwsgierig groetjes
Ik dacht eerst dat het aan mijn PC lag maar idem als Sarah.. Ik zie zo'n wit vierkantje met een rood kruis door.. Ben ook wel benieuwd.
Hoi Sorry, bij mij staan de foto's er wel in. Lukt deze link:http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151182093334... GroetjesBirgit
Mooie jurk, volgens mij van Cymbeline Ik heb er ook één !
Oh, heel mooi!Romantisch bruidje...jurk stond je heel mooi en ook een leuk boeketje!!Dikke proficiat en nog lang nagenieten é!groetjesSandra
heel mooi hoor, is leuk om te zien dat je op een regenachtige dag ook mooie foto's kan hebben.groetjes
Leuke foto's!Een heel romantisch kleedje dat je had...Proficiat met jullie huwelijk!!!
Birgit,Leuke foto's!Geruststellend te zien dat ik niet de enige was zaterdag die het kleed omhoog moest dragen om niet nat te worden!Hehe! Gelukkig is het in de namiddag nog droog geworden!Je kleedje stond je trouwens heel mooi!!Proficiat!
Grappig, unief-medestudent ben/was jij van mij :-)
Dank jullie wel, allemaal!!! Het was een zalige dag....In de voormiddag regende het inderdaad maar daar stoorde ik mij helemaal niet aan. Fotograaf zei zelfs dat het voor de foto's een leuke sfeer gaf. Ben benieuwd, deze foto's krijgen we binnen drie weken!!! Zal dan ook nog een link plaatsen... :-)@ Leen, wereld is klein... ik stuur je een persoonlijk bericht!GroetjesBirgit
Hey Birgit,Prachtige foto's en je zag er idd adembenemend mooi uit !!! Regen of geen regen, jullie hebben het blijkbaar niet aan jullie hart laten komen.
Heel mooi, stralend koppel! Proficiat !!