Terug naar overzicht
Hey,Bekijk eens de website van Nele Vanhecke. Ik was super tevreden van haar. Ze komt de dag zelf aan huis. Voor de proef moet je tot bij haar (Ardooie).Groetjes en veel plezier nog met de laatste voorbereidingen,Sofie
Ik ben van Brugge en ik heb gekozen voor Jessica van GlitGlam. Zij is van Aarschot maar (mits betaling van verplaatsingskosten) komt ze zowel voor je proef als je definitieve make-up en kapsel aan huis. Een zeer vriendelijke mevrouw die mij echt gerust stelde!(en ik ben nochtans geen gemakkelijke wat mijn haar betreft;-) ) Veel succes alvast!
Neem eens een kijkje op www.belle-histoire.be Een oude klasgenoot die gestart is met haar zaak.Zij komt aan huis en haar zaak is ook in Oostende zelf.Succes!.
wij hadden het meisje van chez femme in serruyslaan oostende proef was in de zaak de dag zelf is ze thuis gekomen
Hey,ik kom zowel voor proefmake-up alsook de huwelijksmake-up aan huis.Contacteer me gerust.Groeten,Visagie Isabel0485 722 995www.visagie-isabel.be
Hoi Ik ben van oostende En kom dus ook aan huis voor de make up te doen Je kan me mailen op het volgende adres : All_around_beauty@hotmail.com