Terug naar overzicht
Ik ben naar Point Mariage in Leers (net buiten Rijsel) geweest en heb daar mijn droomjurk gevonden voor een prachtprijsje! Fantastische service ook! Het lijkt een kleine winkel maar ze hebben meer dan je zou denken... In Rijsel zelf zijn er ook verschillende, en de prijzen vallen véél beter mee dan in België! Veel succes alvast!
Hey MariekeIk ging naar complicité. Super prijs voor mijn jurk die iedereen geweldig vond. Ik heb hem gekocht in de soldenperiode waardoor ze nog eens op de helft kwam. (350 euro!)De service was er wel afhankelijk van de persoon bij wie je terecht kwam. De één is een ware bitch maar wilden ze buiten krijgen. Van de andere niets dan lof. Mijn jurk was ruim op tijd geretouched en in orde. Hier vind je enkele foto'shttp://foto18augustus.blogspot.be/ GroetjesMarieke
hallo, in het centrum van rijsel zelf heb je pronovias. Heel mooie kleren. Je moet anders maar eens naar hun site gaan. Veel plezier in je zoektocht.Grtjes Betty
Hi MariekeVan welke regio ben je? In W-Vlaanderen zijn er veel aanraders anders hoor (Prima Donna, La Sposa,..)Succes
Ik ga in oktober nog naar oostende. Die dag was steven in Torhout niet open. Maar ik ben vooral op zoek naar vintage, 50s kleedjes. Da's niet gemakkelijk te vinden. Ik vind enkel websites van ontwerpers in londen. En ik dacht, misschien hebben ze dat in Rijsel wel... En gezien de prijzen meevallen kan ik er sowieso een kijkje gaan nemen. nog tips zijn zeker welkom! Alvast bedankt