Terug naar overzicht
Hey Viki, ik heb maatje 50!!!! Ik heb een A-lijn jurk (de verkoopster zei zelf dat dit het beste is omdat het de heupen wat minder laat zien) 2delig dus rok en bovenstuk!!! Mijn vriendin en ik vonden dit heel mooi, omdat het de buik bij mij wat weggestoken had doordat de rok en het boven stuk vrij veel over elkaar kwamen!!! Ook achteraan het boven stuk is een sluiting met zo een geweven lint, dat doet ook veel omdat je dat dan wat losser of vaster kan laten zoals je zelf wil!!! Zelf voelde ik mij daar ook makkelijker in dan in een jurk uit één geheel, maar dat is ieder zijn ding natuurlijk ;-) in ieder geval veel succes met het zoeken naar jou jurk!!!
Hey, ik heb maat 44 en had een kleedje van van LR ook twee delig.Nog veel succes met het zoeken naar jouw droomkleedje!!!!
Hey ,bedankt voor de reactiesik laat jullie zeker weten hoe het geweest is...groetjes
hier ook een maatje meer en heb ook een jurk en bustier (twee delig dus)groetjes.
Ik heb een 44 maar bij Jagré in Deurne hadden ze een heel rek met grote maten (tot 56).Daar hing een supermooi kleedje tussen en ik wou dan eens bezien. Toen zei de verkoopster dat die merken meestal alleen grote maten hebben en ze dat kleedje niet in mijn maat kon bestellen.Daar kan je dus zeker terecht :)
@ CarrieOm wat voor merk ging het dan?Ik weet dat ladybird ook grote maten heeft.Groetjes
Geen idee, sorry... Ik denk Veromia Sonsie ofzoiets... maar ben echt niet zekerMisschien kan je even bellen naar Jagré?